Esileht - Avatud akadeemia

Mängustamine ettevõtluses

Toimub: 17.10.2016, kell 09:30-11:00
Koht: Proekspert AS (Sõpruse puiestee 157, 13417 Tallinn)

Mängustamine tähendab mänguelementide kasutamist mittemängulises keskkonnas. Need elemendid võivad olla mängu disainielemendid (näiteks väljakutsed, edetabelid, graafika, jne) aga ka emotsioonid, mida disainielementide abil esile kutsutakse. Enamasti on mängustamise eesmärgiks suurendada osalejate motivatsiooni.
Mängustamine on levinud erinevates valdkondades. Näiteks turunduses on mängustamise eesmärk motiveerida kliente toodet tarbima või koguda tagasisidet. Hariduses on mängustamise eesmärgiks suurendada õpilaste aktiivset osalemist. Tervishoius on mängustamise eesmärk suurendada inimeste aktiivsust või kontrollida nende korrapärast ravimite tarbimist. Loengu eesmärgiks oli anda ülevaade mängustamise olemusest ning tuua näiteid ettevõtluse ning juhtimise valdkonnast. 
Loengul kõneldi mängustatud toodetest, teenustest ja kliendisuhetest, mängustatud marketingist ja reklaamist ning mängustatud juhtimisest. 

Loengut "Mängustamine ettevõtluses" viis läbi TLÜ Digitehnoloogiate instituudi lektor Martin Sillaots.
Ettekandega saab tutvuda siin



Lisainfo:
Lilian Rückenberg
TLÜ Avatud akadeemia
Tel: 619 9516
E-post: lilianr....at....tlu.ee