Esileht - Humanitaarteaduste instituut - Miks humanitaarteaduste instituut?

Miks humanitaarteaduste instituut?

  • Tallinna ülikooli humanitaarteaduste instituut (TÜHI) on suurim humanitaarteaduste õppe- ja uurimiskeskus Tallinnas.
  • TÜHI-s toimub bakalaureuseõpe 9 õppekaval, kuid omavahel saab kombineerida 18 peaeriala ja 21 kõrvaleriala. Leia endale sobiv õppekava veebirakendusega!
  • TÜHI toetab valdkondade vahelist koostööd ja on orienteeritud rahvusvahelisele ja innovaatilisele meeskonnatööle.
  • Meil töötavad silmapaistvad teadlased ja õppejõud, kes on oma ala parimad asjatundjad. Vaata siit, millistel teemadel on nad meedias sõna võtnud.
  • TÜHI on aktiivne välissuhtluses. Meil on suur hulk Erasmus partnerülikoole, kelle juures on meie tudengitel võimalik vahetusüliõpilasena õppida. Ka TÜHI ise võtab igal aastal vastu hulgaliselt partnerülikoolide külalisüliõpilasi.
  • Meie instituudi õppekavadel õpivad tudengid Ameerika Ühendriikides, Nigeeriast, Ghanast, Saksamaalt, Hispaaniast, Costa Ricalt, Soomest, Lätist, Ukrainast, Venemaalt, Hiinast, Türgist ja paljudest teistest riikidest.
  • TÜHI-s on suur roll õppetöövälisel tegevusel. Meie aktiivsed üliõpilased osalevad üliõpilasnõukogu tegevustes.
  • Tallinna ülikool asub kesklinnas ja on hõlpsasti ligipääsetav. Võta ette virtuaaltuur meie ülikoolilinnakus!

Tutvu Lääne-Euroopa uuringute akadeemilise suunaga SIIN.

Olulisemad uuringud, huvitavamad artiklid
Silmapaistvad tudengitööd
  • Kristina Kuznets. "Markus Zusak’s The Book Thief as Historiographic Metafiction". Juh. Julia Tofantšuk. 2016.

  • Madli Tarjus. "Identity and Factors that Influence it in Ali Smith's Novel "How to be Both". Juh. Julia Tofantšuk. 2016

  • Jevgenia Rassadinova, magistrikraad, 2016, (juh) Suliko Liiv, The Relationship between SLA Motivation and Identity within the Classroom Setting, Tallinna Ülikool.
  • Devin Patrick Black, magistrikraad, 2016, (juh) Liljana Skopinskaja, Planning, Designing, and Implementing an E-Course for Distance Learning Among Estonian State Schools, Tallinna Ülikool.
  • Tatjana Solovjova, magistrikraad, 2016, (juh) Liljana Skopinskaja, The Impact of Task-Based Language Teaching on EFL Students' Intrinsic Motivation, Tallinna Ülikool.
  • Margaret Roos, magistrikraad, 2015, (juh) Ene Alas, The Development of Listening Skills Through ICTs and Multimodality in the ESL Classroom, Tallinna Ülikool.
Instituudi õppetööväline akadeemiline elu

Regulaarselt osaleme ettekannetega järgmistel rahvusvahelistel konverentsidel: EALTAALTE, CSW, ESSE. Oleme osalenud rahvusvahelises projektis "The Challenges of the Multilingual and Multicultural Learning Space in the International University"

Samuti osaleme rahvusvahelistes toimetuskolleegiumites, evalveerimiskomisjonides ning võtame aktiivset osa Eesti kultuurielust (KUMU, PEN Eesti).