Kasutatud allikad

Arrow, Holly. 2000. Small groups as complex systems: Formation, coordination, development, and adaptation. Sage Publications, Thousand Oaks, California

Coughlin, C.M., Niinikangas, L. 2002. Transforming Learning – Transforming Librarianship: Reflections on a Collaborative Teaching and Learning Experience. In The Opening World: Changing Educational Environment and Teacher Training. Koost: S Priimägi, E-S Sarv. TPÜ, Tallinn, lk 36 - 47

Dewey J. 1966. Democracy and Education. An Introduction to the Philosophy of Education. The Free Press, New York

Dewey, J. 1980. Art as Experience. (1st ed – 1934) Perigee Books, Berkley Publishing Group, New York

Flood, R. L. 1999. Rethinking The Fifth Discipline: learning within the unknowable. Routlege, London

Füüsikaõpetus (Saamislugu ja programmi projekt). 1988. Koost: Sarv, E. ENSV Haridusministeerium, ENSV Vabariiklik Õpetajate Täiendusinstituut. Tallinn

Gardner, H. 1993. Frames of Mind. The Theory of Multiple Intelligences. Fontana Press, London

Goldman, B. 2003. Õppiva organisatsiooni ja teadmusjuhtimise elemente koolis. Magistritöö. Tallinna Pedagoogikaülikool

Goleman, D. 1999. Working with Emotional Intelligence. Bloomsbury. London

Halpin, D. 2001. The Nature of Hope and its Significance of Education.British Journal for Educational Studies. Volume 49, no 4

Haregraves, D. H. 1999. The knowledge Creating School. British Journal of Educational Studies, ISSN 0007-1005 Vol 47, No 2, June 1999, pp 122 –144

Liimets, H. 1983. Iseregulatsioonilt eneseregulatsioonile.- Nõukogude Kool. 11, 18-20

Liimets, H. 1982. Õpilase isiksuse areng ja integraalne didaktiline süsteem.- Nõukogude Kool, 6, 16-21

Maslow, A. H. 1977. The Farther Researches of Human Nature. Penguin Books, New York

Nonaka, I, Takeuchi, H. 1995. The Knowledge-Creating Company: how Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation Oxford University Press, New York

Abistavad lingid ja materjalid

Talgujate koduleht ja foorum: http://talgujad.tartu.ee

Huizinga, Johan. (2003). Mängiv inimene: kultuuri mänguelemendi määratlemise katse. Tlk Mati Sirkel; järelsõna: Jaan Kaplinski. Tallinn: Varrak

Ruttas, V. (1988). Koolifüüsika uuendamine - kollektiivselt analüüsilt koostööle. - Füüsikaõpetus. Saamislugu ja programmi projekt. Toim E. Sarv. HM, Tallinn, 5 - 8

Ruttas, V., Sarv, E-S. 2010. E-kursus Teadmusloome õppes ja kooliarenduses – mõttetalgumeetod

Sarv, E-S. (2010). Mõttetalgumeetod

Sarv, E-S. (1988). Füüsikaprogrammi saamislugu. E. Sarv (Toim) Füüsikaõpetus (saamislugu ja programmi projekt). Tallinn: Eesti NSV Haridusministeerium, 53 - 75