Page 4 - Tallinn University
P. 4
4
DIGI-& MEEDIAKULTUUR 21
Ristmeedia........................................................................................................................................22 Mängulised meeskonnakoolitused, mille tulemusel valmib animatsioon või reklaamklipp...23 Kaamera ees esinemise võlu ja valu............................................................................................23 Režii. Kaamera. Valgus...................................................................................................................24 Montaaž. Põhitõed ja tööriistad...................................................................................................24 Juhi IKT-pädevus............................................................................................................................25 Tarkvaraanalüütika ja ülesehitus..................................................................................................25 Muutuste juhtimine raamatukogus.............................................................................................26 Õppija kaasamine õppeprotsessi ning tema toetamine IKT vahendite abil.......................26 Interaktiive tööleht kui võimalus muuta õpilane iseseisvaks õppijaks.................................27 Raamatukoguhoidjast õppimise toetajaks.................................................................................28
ÜHISKOND & AVATUD VALITSEMINE 29
Laste õigused ja kaitse.....................................................................................................................30 Õpetaja võimalused lapse resilientsuse tõstmisel.....................................................................30 Statistika lugemine, andmete analüüsimine ja tõlgendamine................................................31 Avalikud andmeallikad ja andmete tõlgendamine...................................................................31 Andmekaitsespetsialisti pädevus.................................................................................................32 Tõhusad läbirääkimised avalikus sektoris: kohalike omavalitsuste praktikaid..................33 Geopolitics and Cyber Security Practice....................................................................................34 Strategic writing and planning (with focus on EU grants).....................................................34
HARIDUSUUENDUS 35
Mobiilne noorsootöö......................................................................................................................36 Täiskasvanute koolitaja kutsekvali katsiooni koolitus............................................................37 Rasked kõnelused lapsevanemaga................................................................................................37 Hariduslike erivajadustega õpilase toetamine koolis (ka vene keeles).................................38 Õppimine ja õpetamine koolis - uued perspektiivid...............................................................38 Õpetaja kui liider ja muutuste juht (ka vene keeles)................................................................39 Supervisioon õpetaja töös.............................................................................................................39


































































































   2   3   4   5   6