Loeng ja seminar IV. Haridustehnoloogilised
õpidisainid, mis toetuvad
infotöötlusmudelil. Erinevates esitusviisides info
edastamine arvutite vahendusel ja selle mõju. Mudelid ja
õppimine. Mõistekaardid
ja teised arvutipõhised teadmiste struktureerimise vahendid.
R. Mayer. The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge University Press, 2005. *Artikkel Web-based training of metacognitive strategies for text comprehension: Focus on poor comprehenders
MINA C.
JOHNSON-GLENBERG
Reading and Writing
(2005) 18:755–786
*Artikkel Learners as information processors: Legacies and limitations of Educational Psychology second metaphor
R.
Mayer
Educational
Psychologist, 31(3/4), 151-161, 1996
Multimedia,
comprehension and the psychology of learning: A review of four
cognitive models
Céline Lemercier and André Tricot *Artikkel Cognitive schema theory in the constructivist debate.
Sharon
Derry
Educational
Psychologist, 31 (3/4),163-174, 1996.
*Artikkel The cognitive basis of model-based reasoming in science
Nancy Nersessian
In P.Carruthers,
S.Stich, M.Siegal (Eds.). The cognitive basis of science, 133-153.
Cambridge University Press, 2002.
Mõistekaartide koostamise tarkvara näiteid: Gliffy http.//www.gliffy.com vaba tarkvara mõistekaardiga koostööks üle võrgu Conzilla www.conzilla.org vaba tarkvara mõistekaardid võrguversioonid C-map http://cmap.ihmc.us/ vaba tarkvara mõistekaardiga koostööks üle võrgu Smart Ideas http://www2.smarttech.com/st/en-US/Products/SMART+Ideas/ Free trial Inspiration http://www.inspiration.com/ Free trial Causal mapping tool DEMO, DEMO2 ja DISTRAT allalaadimine Veebipõhiste mudelite näiteid: Loodusteaduslikud veebipõhised mudelid põhikoolile: http://mudelid.5dvision.ee/
Seminariteema VALI ARTIKKEL SIIT Artikkel Psychological and Pedagogical Foundations for a Computer-Based Learning Environment with a Language-Deficient Domain
Ah Lian Kor
ICALT ´03
Proceedings
A WEB-BASED LEARNING ENVIRONMENT SUPPORTING INQUIRY THROUGH PLAYFUL DESIGN EXPERIENCE Tracy Kwei-Liang Ho 2007 IASTED Web-based Education DEVELOPMENT AND EVALUATION OF A FOREIGN-WORD LEARNING SYSTEM BY IPODS |