I voor: essee 4. juulil kell 16.00 ruumis M-218, teema selgub kohapeal.

Eesti keeles on juba ilmunud päris palju reklaamialast teoreetilist ning praktikale orienteeritud kirjandust (T. Bachmann, L. Priimägi, M. Earls, D. Arieli, M. Markja, C. S.Pearson, K. Raju jt), lisaks maailmatäis ingliskeelseid teoseid. Üllata meid oma lugemusega ning oskusega tänast reklaamitegelikkust
jälgida ning mõtestada.

Essee kirjutatakse kohapeal (kuni 1,5 h) ja selle orienteeruv pikkus on kolm A4 lehekülge. Kaasa palume võtta isikut tõendav dokument ja kirjutusvahend.
Kaasavõetud materjale, abivahendeid ja internetti kasutada ei tohi.  

II voor: vestlused 10.-11. juulil alates 10.00 ruumis M-214

Vestlusele pääsenute nimekiri avalikustatakse 9. juulil sel lehel.

Hindamiskriteeriumid:

Essee: Oskus väljendada oma mõtteid selgelt ning korrektse keelekasutusega, õppekavaga seotud eriala/tegevusvaldkonna problemaatika tundmine määral, mis võimaldab sisukalt kirjutada ette antud teemal. Essee puhul on tegemist mitteeristava hindamisega (arvestatud/mittearvestatud), positiivne tulemus tähistab pääsemist vestlusvooru.

Vestlus: oskus väljendada oma mõtteid selgelt ning korrektse keelekasutusega, sotsiaalsete kompetentside valdamine määral, mis võimaldab sisukat vestlust komisjoniga, motivatsiooni olemasolu õppida valitud eriala ja selle veenev demonstreerimine, suutlikkus täita komisjoni poolt antud ülesannet (vaadelda ja analüüsida nähtut).