Haridustehnoloogia
Digitehnoloogiate instituut
Õppekava valmistab ette haridustehnolooge, kes koostöös teiste osapooltega on võimelised erinevates asutustes korraldama digivahenditega õpitegevusi ja teadmushaldust.
Digitehnoloogiate instituut
Õppekava valmistab ette haridustehnolooge, kes koostöös teiste osapooltega on võimelised erinevates asutustes korraldama digivahenditega õpitegevusi ja teadmushaldust.
Digitehnoloogiate instituut
Arvuteid ja nutiseadmeid kasutavad tänaseks pea kõik inimesed. Aga kas tead, et nutiseade muutub nutikaks alles siis, kui keegi veel nutikam on ta „nutikaks õpetanud“?
Digitehnoloogiate instituut
Õppekava annab oskused ja kvalifikatsiooni õpetada informaatikat ja muid digitehnoloogiaga seonduvaid valikkursuseid (robootika, 3D-modelleerimine, tarkvara-arendus, küberturvalisus) üldharidus- ja kutsekoolis, aga ka nõustamaks täiskasvanuid töökohal või juhendamaks laste huviringe digitehnoloogia valdkonnas.
Digitehnoloogiate instituut
Õppekava eesmärgiks on valmistada ette spetsialiste, kes suudaksid ettevõtte ärieesmärkidest lähtuvalt kavandada ja juurutada ettevõtte IT-süsteeme ning tagada nende toimimine: analüüsida ettevõtte IT-protsesse ja hinnata muudatuste mõju ettevõtte põhiprotsessidele, kasutada kaasaegseid tehnoloogiaid IT strateegiate kavandamisel ja realiseerimisel, juhtida ettevõtte IT arendus- ja haldustegevust ning kavandada ja juhtida erialaprojekte.
Digitehnoloogiate instituut
Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituut on ainus õppeasutus Eestis, mille fookuseks on nn “pehme” infotehnoloogia, hõlmates sotsiaalmeedia rakendusi, digitaalseid õpiökosüsteeme, interaktsioonidisaini, töökohapõhist õpet ja muid seonduvaid valdkondi.
Digitehnoloogiate instituut
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüsi teemasid koondav bakalaureuseõpe annab laiapõhjalise hariduse kõrgemast matemaatikast ja selle rakendusvaldkondadest: statistikast, majandus- ja finantsmatemaatikast ning andmeanalüüsist.
Digitehnoloogiate instituut
Matemaatikaõpetaja magistrikava Tallinna Ülikoolis annab teadmised ja oskused, et õpetada matemaatikat gümnaasiumis ja/või põhikoolis. Matemaatikaõpetaja eriala lõpetajad rakendavad oma korrastatud analüütilist mõtlemist ning omandatud juhioskuseid haridusmaastikul erinevates rollides.