Muutunud õpikäsitus
Eesti elukestva õppe strateegia pakub välja liikumise muutunud õpikäsituse suunas – „... eesmärk on iga õppija individuaalset ja sotsiaalset arengut toetava, õpioskusi, loovust ja ettevõtlikkust arendava õpikäsituse rakendamine kõigil haridustasemetel ja -liikides“. Mida muutunud õpikäsitus endast ikkagi kujutab? Tutvu erinevate selleteemaliste artiklite ja kogumikega allpool.
-
Pille Slabina "Koostöine õppimine - ajavõit ja paremad tulemused" (Õpetajate Leht, 19.05.2017)
-
Õpikäsitus: teooriad, uurimused, mõõtmine. Analüütiline ülevaade. Koostaja ja toimetaja: Mati Heidmets (jaanuar 2017)
-
Mati Heidmets, Eve Eisenschmidt "PISA test kinnitab, aga me ise justkui ei usu - Eesti on haridusriik" (Postimees, 06.12.2016)
-
Viive-Riina Ruus "Muutunud õpikäsitlus". Ettekanne Loovharidus Eesti moodi IV seminaril "Õpetaja on loov" (7.03.2015)
-
Kristi Vinter-Nemvalts, Pille Slabina, Mati Heidmets "Õpikäsitus ja koolikultuur" (Õpetajate Leht, 06.02.2015)
-
Kristi Vinter-Nemvalts, Pille Slabina, Klemen Slabina "Soovitused muutunud õpikäsituse juurutamiseks" (august 2014)
-
Mati Heidmets "Uus kool" (Postimees 01.09.2014)
-
Kristi Vinter-Nemvalts, Mati Heidmets "Õpetaja pole juba ammu kepiga köster" (Tallinna Ülikooli Ajakiri, 21.10.2014)
-
Kristi Vinter-Nemvalts "Kool ja õpikäsitus peavad muutuma" (Sirp, 20.09.2014)
-
Kristi Vinter-Nemvalts "Uuenev õpikäsitus ja sellega seotud väljakutsed koolile ja õpetajale" (Eesti Haridusfoorum 2014)
-
Kristi Vinter-Nemvalts "Veel kord haridusuuendusest" (Õpetajate Leht, 10.09.2013)
-
Mati Heidmets "Tont ja möku" (Õpetajate Leht, 23.08.2013)
-
Margit Timakov "21. sajandi õpetaja Laur – müüt või reaalsus" (Õpetajate Leht, 06.12.2013)