Keharaskusega jõutreeningu anatoomia

Bret Contreras
Inglise keelest tõlkinud Marina Maran

Raamat sarjast Gigantum Humeris

Rohkem infot

Toodet pole enam laos

24,95 €

Lisa soovinimekirja

Lisainfo

Kõrgus 270mm
Laius 200mm
Kaal 750g
ISBN 978-9985-58-801-7
Lehekülgi 230 lk
Köide Pehme köide
Ilmumisaasta 2015

Rohkem infot

Bret Contrerase raamat „Keharaskusega jõutreeningu anatoomia“ õpetab treenima jõudu harjutustega, milles kasutatakse vasturaskusena oma kehakaalu –  treeninguvahendit, mis on meil alati ning igal pool olemas ja kaasas.

Raamat sisaldab keharaskusega jõutreeningu üldisi põhimõtteid, täpseid harjutuste kirjeldusi koos sooritusnõuannetega, tasakaalustatud treeningukava koostamise põhimõtteid ja näidistreeningukavu.  Harjutuste juures olevad anatoomilised joonised aitavad lugejal paremini mõista treeningu mõju meie keerulisele luudest, lihastest ja kõõlustest koosnevale tugi- ja liikumisaparaadile kui tervikule ning seeläbi harjutusi täpsemalt kontrollida ja suunata.

Jõutreening on väärtuslik eraldiseisva treeninguliigina tervise ja hea kehalise vormi hoidmisel, kõigi spordialade treeningu olulise osana kõigil harrastustasemetel ning rehabilitatsioonivahendina haigusest või vigastusest taastumisel. Raamat on suunatud laiale spektrile spordi- ja liikumisharrastajatele, treeneritele, kehalise kasvatuse ja liikumisõpetuse õpetajatele ja üliõpilastele ning perearstidele.

 

„Keharaskusega jõutreeningu anatoomia“ jätkab varem Tallinna Ülikooli kirjastuse Gigantus Humeris sarjas ilmunud „Jooksu anatoomia“ ja „Jalgrattasõidu anatoomiaga“  alustatud mõttelist rada.

Lae alla

30 toodet samas kategoorias