Edulugu

Haridusteaduslike tööde konkursil särasid TLÜ tudengid ja teadlased

Täna, 13. mail toimunud haridusteaduste konverentsil „Kirjaoskuste kirevus“ kuulutati välja kaheksa preemia laureaadid neljas kategoorias ja üks eripreemia saaja, millest 4 kategooria võitjad ning eripreemia pälvinu olid Tallinna Ülikoolist.

Tallinna Ülikool

31. korda toimuvale konkursile esitati tervelt 61 tööd Tartu ja Tallinna Ülikoolist, Tallinna Tehnikaülikoolist, Kaitseväe Akadeemiast, Estonian Business Schoolist ja Tartu Kõrgemast Kunstikoolist Pallas. Tööde teemad ja sihtgrupid katsid pea kogu haridusmaastiku – väikelapsest täiskasvanud õppijani. 

Tallinna Ülikooli üliõpilastest ja teadlastest särasid konkursil Maarja Tinn (eesti keeles publitseeritud teadustööde/artiklite kategooria I preemia) tööga „Murrangute uurimine – neoliberaalsete haridusreformide mõju õpetajate tööelule Eestis“, Inge Timoštšuk, Helene Uppin ja Anne-Mai Näkk (sama kategooria II preemia) tööga „Kogemusõpe avatud õppekeskkonnas“, Kadri Mettis ja Terje Väljataga (võõrkeeles publitseeritud teadustööde/ artiklite kategooria II preemia) tööga „Õppekogemuste kujundamine hübriidse väliruumi jaoks“, Katrin Karu ( doktoritöö II preemia) tööga „Üliõpilaste arusaamad õppimisest ülikoolis: andragoogiline vaade“, Triin Ulst (magistritööde kategooria II preemia) tööga „Kunstiteraapilise sekkumise võimalused gümnaasiumiõpilaste läbipõlemise leevendamisel“. Hindamiskomisjoni ettepanekul anti välja eripreemia Iiris Salurile (Tallinna Ülikool) töö „Täiskasvanud õppija õppimine. Kuidas ma õpin? Autoetnograafiline uurimus õppimisest“ eest, kus jälgis kahe aasta jooksul iseend õppijana.

Haridusteaduslike tööde konkurssi korraldab Eesti Teadusagentuur ning rahastab Haridus-ja Teadusministeerium. Vaata lisainfot siit