Viiteallikad

Bauman, Z. (1992). Intimations of Postmodernity. London: Routlege.

Cohen, L, Manion, L, Morrison, K. (2001). Research Methods in Education. London: RoutlegeFalmer.

The Blackwell Guide to the Philosophy of Education. (2003). Edited by Nigel Blake, Paul Smeyers, Richard Smith, Paul Standish. Oxford: Blackwell Publishing Ltd.

Cohen, L, Manion, L, Morrison, K. (2001). Research Methods in Education. London: RoutlegeFalmer.

Danesi, M., Perron, P. (2005). Kultuuride analüüs. Tallinn: Valgus

Dewey, J. (1938, 1968). Experience and Education. London: Collier-Macmillan.

Eesti ühiskond ja haridus - 2015. Koost. K. Loogma, E.-S. Sarv. Tallinn: EHF ja EHM, 1998.

Ezzy, D. (2002). Qualitative Analysis. Practice and innovation. London: Routlege.

Haggis, Tamsin. (2008). “Knowledge must be contextual”: Some possible implications of complexity and dynamic systems theories for educational research. In: Complexity theory and the philosophy of education. Edited by Mark Mason. Chichester (UK): John Wiley&Sons, 150-168.

Hargreaves, D. (1996). Teaching as a research-based profession. London: Teacher Training Agency.

Horn, J. (2008). Human Research and Complexity Theory. In Mason, M. (Ed.). Complexity Theory and the Philosophy of Education. Wiley-Blackwell Publisher, 124-136.

Kreitzberg, P. (1993). The Legitimation of Educational Aims: Paradigms and Metaphors. Department of Education. Lund: Lund University.
Kuhn, L. (2008). Complexity and educational research: a critical reflection. In: Complexity theory and the philosophy of education. Edited by Mark Mason. Chichester (UK): John Wiley&Sons, 169 – 180.

Kuhn, T. S. (1970). The Structure of Scientific Revolution. Chicago: University Press.

Kunzmann, P, Burkard, F-P, Wiedemann, F. 2004. A na O. Taskuteatmik. Filosoofia. Eesti Entsüklopeediakirjastus. Tallinn

Laherand, M-L. (2008). Kvalitatiivne uurimisviis. Tallinn.

Maslow, A. H. (1977). The Farther Reaches of Human Nature. New York: Penguin Books.

Niglas, Katrin (2010). The multidimensional model of research methodology: An integrated set of continua. Tashakkori, A., Teddlie, C. (Toim.). Sage Handbook of Mixed Metods Research. Sage Publications Ltd, 215 – 236

Phillips, D. C., Burbules, N. C. (2000). Postpositivisn and Educational Research. Oxford: Rowman & Littlefield Publishers.

Remmel, I. (2009). Airi Liimets: „Teistmoodi mõeldes võiks taas otsast alata”. Sirp nr 36/ 09.10.

Sarv, E-S. (2011). Kasvatusteaduse põhimõisteid. Tallinn: TLÜ. (Õpiobjekt)

Sarv, Ene-Silvia; Ruus, Viive-Riina. (2010). Mida ootavad õpilased õpetajalt ja koolilt ning kuidas nad hindavad oma ootuste täitumist? Ruus, V-R; Sarv, E-S (koostajad) (Toim.). Õpetaja esmaharidus. Olukord ja probleemid 21. sajandi alguses.hinnang õpetajale. Tallinn: Tallinna Ülikooli Kirjastus, 36 – 47.

Sarv, E-S. (2002). Triangulatsiooni kasutamine õpetaja pädevuskäsituste uurimisel ja arendamisel. - Sotsiaal- ja kasvatusteaduste dialoog ja ühishuvid. Sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide I konverents 18.-19. apr. 2002. Koost Aira Lepik, Katrin Poom-Valickis. Tallinn: TPÜ kirjastus, 99 – 126.

Smeyers, P. (1994). Philosophy of Education: West-European perspective. – ). The International Encyclopedia of Education. T. Husen, T. Neiville Postlethwaite (eds.). Oxford: Elsevier Science Ltd, 4456 – 4461.

Trahv, K-L. (2006). Nüüdisaegne õpe loodusteaduste õpetaja seisukohalt. Magistritöö, TLÜ, KTI.