Page 7 - Tallinna Ülikool
P. 7
me oleme
Tallinna Ülikooli lugu algab 16. sajandist. Praegusel kujul loodi ülikool 18. märtsil 2005. aastal Riigikogu otsusega mitme Tallinnas asuva kõrgkooli ja teadusasutuse ühinemise tulemusena.
Iga uus liituja on ülikooli kaasa toonud oma väärtused, mis lubab nüüd ülikoolil olla targa eluviisi eestvedaja ja kujundaja Eestis. Sellest lähtuvalt on ülikool suunanud oma ressursid ja tegevused viide laiemasse eri teadus­ ja õppesuundi lõimivasse interdistsiplinaarsesse fookusvaldkonda, mis vastavad moodsa maailma kesksetele väljakutsetele ning mille puhul on teadmistepõhised lahendused eriti vajalikud.
üli-
kool
Haridusuuendus
inimeselt inimesele
Kõigi tegevusvaldkondade keskmes on inimene -
tema areng, suhestumine keskkonnaga ja ühiskonnaga. Inimesest algab kõik - arengud, muutused, suhtumine, tulevik.
Tallinna Ülikool panustab haridusuuendusse teadusuuringute, hariduskorralduse, poliitikasoovituste, uute õppemeetodite väljatöötamise, õppija arengu ja vajaduste hindamise instru­ mentide ja õppevara loomise kaudu.
terve ja säästev eluviis
Tallinna Ülikool taotleb oma tegevusega inimeste keskkonnasõbralikku ja enese suhtes jätkusuutlikku käitumist. Seeläbi kasvab ka inimese füüsiline, vaimne, emotsionaalne, psühholoogiline, majanduslik ja sotsiaalne heaolu.
digi- ja meediakultuur
Tallinna Ülikool on eestvedajaks moodsa digi­ ja meedia­ kultuuri juurdumisel ja juurutamisel eri eluvaldkondades ning uute kasutusviiside väljatöötamisel. Igal ülikoolilõpetajal on pädevused digitehnoloogiate rakendamiseks oma valdkonnas.
kultuurilised kompetentsid
Tallinna Ülikool suudab pakkuda kõigile oma õppijaile ja Eesti ühiskonnale laiemalt erinevaid keeli, religioone ja kultuuritra­ ditsioone puudutavaid teadmisi ja oskuseid.
avatud üHiskonnakorraldus
ja tark valitsemine
Arvestades Tallinna Ülikooli võimekust ühiskonna muutuste ja arengutrendide mõtestamisel, suudab ülikool pakkuda tänapäevaseid lahendusi poliitikutele, avalikule teenistusele ja vabaühendustele tulemaks toime ühiskonna sidustamise ja arendamisega üha uuenevates olukordades.


































































































   5   6   7   8   9