Koostanud Monika Kumm Autorid: Krete Junson, Annelii Jürgenson, Monika...
Tellimistingimused
1. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud nupule "Lisa ostukorvi".
Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.
Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nuppudele „Ostu vormistamine“.
Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib, kas “Maksja andmed“ ja “Kohaletoimetamise info” (Saaja aadress) on õiged.
Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule "Esita tellimus" saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.
2. Hind
TLÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes.
TLÜ e-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta.
TLÜ e-pood koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
3. Tellimuse jõustumine, tasumine
Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud TLÜ meenetepoe arvelduskontole. Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.
Makseviise vahendab Maksekeskus AS.
4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg
Tarneaeg on suvekuudel 3 nädalat. Ise järgi tulla ei saa kuni 16.augustini.
Laos olevatele kaupadele on tarneaeg orienteeruvalt 1 - 3 tööpäeva.
Makse laekudes tuleb Kliendi e-posti aadressile teade, millisest kuupäevast alates saab kauba kohale tulles kätte.
Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul, kui ülekanne laekub TLÜ e-pood arveldusarvele tööpäeval enne kella 14.00.
Kui tellimus on sooritatud reedel, laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
Tellitud kauba saadame teele Omniva kulleriga.
Eesti Vabariigi piires on Kliendil võimalik valida 4 (nelja) kohaletoimetamise viisi vahel:
Omniva pakiautomaat - hind alates 3,74€
Omniva kuller - hind alates 4,5€
Omniva postkontor - hind alates 3,5€
Omniva saadab sõnumi, kui pakk on jõudnud teie poolt valitud pakiautomaati ja teavitab ka paki saabumisest postkontorisse. Kui ostja valib kohaletoimetajaks kullerteenuse, võtab kuller ühendust telefoni teel. Kui telefonile ei vastata ja klienti ei ole kodus, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse.
Tooted antakse Ostjale üle koos arvega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata.
Ise järele tulles saab Ostja transporditasuta kauba kätte Tallinn, Uus-Sadama 5.
Välismaale saatmine toimub Omniva kullerteenuse vahendusel. omniva.ee
Sihtkoha muutumise korral palub TLÜ e-pood Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik meili teel epood@tlu.ee. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine TLÜ e-poe poolt enam võimalik. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kohaletoimetamise aeg. TLÜ e-pood tuletab meelde, et Kliendil on oluline märkida tellimust esitades korrektsed andmed (mobiiltelefoni number, e-posti aadress, pakiautomaadi asukoht või paki kullerteenusega saamisel kättesaamise aadress).
TLÜ e-pood ja koostööpartnerid ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
TLÜ e-pood teavitab oma kliente koheselt e-posti teel, kui on väljastanud nende saadetise.
5. Tellimuse tühistamine ja tagastamine
Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ülekande sooritamist, kuid enne toodete väljastamist TLÜ e-poe poolt, tellimus tühistada. Sellest tuleb teavitada kirjutades epood@tlu.ee vastavasisulises avalduses. Makse tühistatud tellimuse eest ja tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes peale avalduse esitamist.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tagastatava kauba kättesaamisest. Tagastatud paki kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-posti aadressile kinnitus.
Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab TLÜ e-pood endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemise Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.
Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel, või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu TLÜ e-pood. Kliendil tuleb kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta. Kui Klient soovib saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, võib Klient pöördud meie kauplusesse ning vahetada toote tasuta. Kauba tagastamise kulud posti teel kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 Klient, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.
6. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.
Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja epood@tlu.ee aadressile järgneva infoga:
Kliendi nimi ja kontaktandmed;
kaebuse esitamise kuupäev;
tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
TLÜ meenetepoele esitatav nõue;
arve number, võimalusel lisada arve koopia.
Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda TLÜ e-pood tasuta toote või detaili vahetamist.
TLÜ e-pood ei vastuta:
Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7. Muud tingimused
TLÜ e-pood kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. TLÜ e-pood ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja TLÜ e-pood Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui TLÜ e-poel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
Privaatsus
TLÜ e-pood kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. TLÜ e-pood ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
Rekvisiidid
Tallinna Ülikool
Postiaadress: Narva mnt 29, 10120 Tallinn
Telefon: meened (+372) 6199 599, raamatud (+372) 6409124
E-post: epood@tlu.ee
Reg nr: 74000122
KMKR reg.nr.:EE100251335
SEB arvelduskonto: EE791010022039951004
Meie poe lahtiolekuajad: E-N 9.00-16.00
Telefon: (+372) 6199 599