Page 4 - TLÜ ajakiri
P. 4
2 ÜLIKOOLIST TALLINNA ÜLIKOOLI AJAKIRI / NR 3 / KEVAD 2013
MEIE UUTMOODI AKADEEMILINE TALLINNA ÜLIKOOL Kadri Kiigema
Eesti laiahaardelisemast haridus- ja teadus- asutuste liitumisest kaheksa aastat tagasi on sirgunud ühtse identiteediga moodne üli- kool – Tallinna Ülikool, millel on kõrgha- ridusmaastikul kindel positsioon. Tallinna Ülikooli turundusjuht Kadri Kiigema tut- vustab, kuidas ülikooli kuvandit värskendati ja mida iseloomustab sõnapaar “Uutmoodi akadeemiline”.
Seest siiruviiruline
Tallinna Ülikooli katuse all on väga erineva ja tugeva identiteediga organisatsioonid, mis- tõttu on olnud suur väljakutse siduda erineva tausta ja minevikuga asutused ühte sammu astuvaks ja ühtsena tajutavaks tervikuks. Tal-
linna Ülikooli kui brändi loomise ja positsio- neerimise aluseks võeti esmalt meid tol hetkel kõige tugevamalt eristavad ja samas neutraal- seimad faktorid ehk asukoht ja ülikooli iga. Sündis sõnum “Noor ülikool vanas linnas”. Aastatega on välja kujunenud personaalsemad jõujooned, mis eristavad meid teistest, kuid ei ole seni leidnud brändi sõnumites ega visuaalis selget väljendust.
Mulluse brändi uuendamise tingisid nii laie- mad muutused kõrghariduses kui ka ülikooli areng tervikuna. Praegune Tallinna Ülikool ei ole enam pelgalt noor ülikool vanas linnas, vaid on kujunenud ainulaadset sünergiat esin- davaks õppeasutuseks, kus on kõrvuti Eesti
“Uutmoodi akadeemiline” fotokonkursi võitja. Foto: Kadi-Liis Koppel


































































































   2   3   4   5   6