Page 6 - TLÜ ajakiri
P. 6
4 ÜLIKOOLIST
TALLINNA ÜLIKOOLI AJAKIRI / NR 3 / KEVAD 2013
Sellest kujunes meie lubadus sihtrühmale: Tallinna Ülikoolis omandad rahvusvahelisel tasemel kõrghariduse loomingulises ja vabas õhkkonnas.
Järgmiseks katsetati kujunenud nägemust eri sihtgruppide esindajatega. Fookusgruppides osales 18 inimest: gümnaasiumilõpetajad (Vanalinna Hariduskolleegium, Viimsi Kesk- kool, Saku Gümnaasium), esmakursuslased (kasvatusteadused, riigiteadused, suhtekorral- dus), magistri- ja doktoriõppe tudengite esin- dajad (riigiteadused, kommunikatsioonijuhti- mine) ja akadeemiline personal (EHI, EKKI, RASI, ÖI).
Kommunikatsiooni Instituudi teadusprojek- tide juhi Esta Kaalu eestvedamisel võeti foo- kusesse ülikoolide võrdlev personaalsus ehk sõnastati ootused (ideaalsele) ülikoolile, tõl- gendati ja mõtestati väljapakutud sõnumit ning otsiti sobivamaid alternatiive. Eesmärk oli leida ühisosa väärtustes ja ootustes, mis võimaldaksid otsustada, missugune sõnum kirjeldab Tallinna Ülikooli identiteeti kõige täpsemalt.
Fookusgruppidejärgselt sõnastati kümme eri- nevat sõnumit, millega laiendatud koosseisus brändigrupp edasi töötas ja millest viimaks konsensusmeetodil sobivaim valiti. Sündis sõnum - “Uutmoodi akadeemiline”. Ingliskeelse sõnumina otsustati jätkata sõnumi “Thinking unlimited” kasutamist, mis haakub oma tähen- duselt hästi uue brändikontseptsiooniga.
Lähtuvalt sõnumist töötati välja ülikooli uus stiiliraamat, mis on aluseks ka uuele kodulehele. Samuti korraldati aasta lõpul fotokonkurss, et koguda värskeid vaateid ülikooli igapäevaelust.
Mis saab edasi?
Uue stiiliraamatu kasutuselevõtmiseks korral- dati lühikoolitused ja värske väljanägemise on saanud juba mitmed harjumuspäraseks kuju- nenud brändikandjad, nagu trükised, visiit- kaardid, blanketid. “Uutmoodi akadeemilise”
sõnumilaiemakstutvustamiseksühitataksesee sel kevadel uue kodulehe avamise ja 2013/2014. õppeaasta vastuvõtukampaaniaga. Nii on tule- vastel sisseastujatel võimalus tutvuda juba uue- nenud Tallinna Ülikooli kuvandiga.
Uuenenud brändikontseptsiooni on tutvusta- tud kõigile ülikooli üksustele.
Bränd muutub reaalsuseks mitte meenete ja teiste käega katsutavate ning silmale nähta- vate objektide kaudu, vaid siis, kui esindame seda iga päev, igas oma sõnas ja teos. See on osa meist ja meie olemisest ülikoolis ning üli- koolina.
TLÜ brändi keskmes on sõnum “Uutmoo- di akadeemiline”. See on kooskõlas ülikooli tugevuste ja teistest eristuva positsiooniga, nagu unikaalsed ja tulevikku vaatavad erialad, mida mujal ei õpetata, uhiuus ja rahvusvahe- line õpikeskkond, mobiiline võimalus õppida regionaalsetes kolledžites ja Helsingi õpperüh- mas ning loominguline ja vaba õhkkond.
Sõnum viitab ühteaegu progressiivsele, julgele, nooruslikule, vabale ja mängulisele ning ava- tud, värskele, rohelisele, sõbralikule, dünaa- milisele ja mobiilsele karakterile, millele on samavõrd omane kompromissitult kõrge aka- deemiline kvaliteet.
TLÜ on uuenenud ülikool, kus on parim või- malik sünergia nii sisus, vormis kui ka õhus- tikus. Sõnum ühendab ülikooli üksused ühtse ja tervikliku identiteediga, olles kooskõlas nii ülikooli põhiväärtuste kui ka visiooniga: olla uuendusmeelne, oma liikmeid akadeemiliselt rikastav, Eestis hinnatud ning rahvusvaheliselt tunnustatud teaduse ja hariduse keskus.


































































































   4   5   6   7   8