Skip navigation

Sissejuhatus

Üha rohkem on meil tekkinud võimalusi reisida erinevatesse maadesse. Tööst vaba hetk on tänapäeva kiirustavas maailmas palju väärt ja seetõttu eelistatakse sellest võtta maksimumi. Üha populaarsemaks on saanud reisimine kaugetesse ja eksootilistesse paikadesse, et nautida tõelist vabadust, ehedaid rahvuskultuure, valget rannaliiva, päikest jne. vastavalt eelistustele.

Kuidas aga tunda reisimisest täit rõõmu nii, et külastatava koha eripära säiliks ka järgnevatele põlvedele? Kuidas üldse reisida nii, et jääks alles kõik see, mis meid reisima kutsus? Selleks, et vältida reisimisega seotud terviseriske, tasuks enne reisile minekut ning reisil olles kinni pidada mitmetest lihtsatest reeglitest. Kes aga on see, kes tuletab neid meelde või, kes saab esimesena tegutseda selles vallas?

Käesolev õpiobjekt ongi mõeldud täiendama ja abistama selle valdkonna tööd, et olla ise reisiteenuse pakkujana teadlikum ja ka osata teavitada turiste. Kui reis õnnestus, on turist rahul ja puhanud, tuju hea ning pöördub peagi tagasi reisikorraldaja poole uue reisi broneerimiseks. Turiste on kindlasti, nii nagu inimesi üldse, väga erinevaid, kuid teenusepakkujana peame alati arvestama tuntud ütlust "klient on kuningas". Ja selleks, et klient rahule jääks, on vaja ise teha korralikku tööd, ennast arendada, täiendada ja olla teadlik üldse väga paljudest erinevatest reisimisega seotud nüanssidest.

Litsenseeritud: Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike License 3.0