Roger Silverstone
Inglise keelest tõlkinud Liisi Rünka
Raamat sarjast Bibliotheca MEDIORUM et COMMUNICATIONIS
18 Ühik toodet
Hoiatus: Viimane toode laos
Saadaval alates:
Kõrgus | 190 mm |
Laius | 125 mm |
ISBN | 978-9985-588-680 |
Lehekülgi | 304 lk |
Köide | Pehme köide |
Ilmumisaasta | 2019 |
„Milleks uurida meediat?“ on Briti teadlase Roger Silverstone’i interdistsiplinaarselt eri lähenemisnurki põimiv manifest meedia uuringute suurtest küsimustest. Autori haare on lai nii ajaliselt kui ka geograafiliselt, näiteid leidub kõikjalt maailmast ja eri ajastutest, omavahel seostuvad semiootika, kultuuriuuringud, psühhoanalüüs, etnograafia, sotsioloogia, meediamajanduse uuringud, poliitökonoomia ja meediapoliitika. Raamatus ilmneb tugevalt Silverstone’i lähtumine Raymond Williamsi loodud kultuuriuuringuid ja poliitökonoomiat lõimivast traditsioonist. Olulist rolli mängib raamatu vorm: see on justkui suuline kõne ‒ lihtne, orgaaniline ja elegantne, omamoodi retooriline meistriteos. Sellisena peaaegu mitte-akadeemiline, sobib raamat hästi laiale lugejaskonnale, et meediauuringute keskseid küsimusi ja probleeme tundma õppida.
Roger Silverstone (1945–2006) oli üks mõjukaimaid meediauuringute eestvedajaid. 1998. aastal sai temast esimene Londoni majandusülikooli (LSE) meedia- ja kommunikatsiooniuuringute professor; ta lõi uue osakonna, millest on saanud üks juhtivaid meediavaldkonna uurimiskeskusi maailmas. Silverstone’i sulest ilmus 12 raamatut, neist tuntuim on „Milleks uurida meediat“ („Why Study the Media“, 1999), mis praeguseks on tõlgitud kümnesse keelde.
12,70 €
10,00 €
15,00 €
10,00 €
11,00 €
15,00 €
12,00 €
15,00 €
10,00 €
23,00 €
15,00 €
14,00 €
15,00 €
11,00 €
16,00 €
5,00 €
5,00 €
16,00 €
16,00 €
12,00 €
25,00 €
15,20 €
14,00 €
10,00 €
14,00 €
25,00 €
13,00 €
5,00 €
10,00 €
15,00 €