Tunni planeerimine
Tunni planeerimisel tuleb lähtuda järgmistest tegevustest (Kõverjalg 1989: 123):
- Määrata kindlaks tunni õpetuslikud, kasvatuslikud
ja arendavad eesmärgid
- õpetuslik eesmärk - missugused teadmised, oskused ja vilumused kujundatakse
- kasvatuslik eesmärk - missuguseid suhtumisi, hoiakuid millises suunas muuta
- arenduslik eesmärk - missuguseid võimeid arendatakse
- Valmistada ette tunnis kasutatavad õppematerjalid (mõisted, nendevahelised seosed, seaduspärasused, näitvahendid)
- Määrata kindlaks õppematerjali seos teiste õppeainete ja praktikaga
- Valida sobivad õppemeetodid
- Koostada sobiv tunni struktuur
- Planeerida tund ajaliselt, üksikute etappide kaupa
Teooriaõppetund/Meidi Sirk