Tunni planeerimine

 

Tunni planeerimisel tuleb lähtuda järgmistest tegevustest (Kõverjalg 1989: 123):

  • Määrata kindlaks tunni õpetuslikud, kasvatuslikud ja arendavad eesmärgid
    • õpetuslik eesmärk - missugused teadmised, oskused ja vilumused kujundatakse
    • kasvatuslik eesmärk - missuguseid suhtumisi, hoiakuid millises suunas muuta
    • arenduslik eesmärk - missuguseid võimeid arendatakse
  • Valmistada ette tunnis kasutatavad õppematerjalid (mõisted, nendevahelised seosed, seaduspärasused, näitvahendid)
  • Määrata kindlaks õppematerjali seos teiste õppeainete ja praktikaga
  • Valida sobivad õppemeetodid
  • Koostada sobiv tunni struktuur
  • Planeerida tund ajaliselt, üksikute etappide kaupa

Teooriaõppetund/Meidi Sirk