Skip navigation

Allikad

Kasutatud allikad

  • agilyzer.com
  • Ash Maurya Running Lean. Iterate from Plan A to a Plan That Works. 2nd ed. O’Reilly, 2012 
  • Bessant,J., Tiid,J. Innovation and Entrepreneurship. 3ed. Wiley 2015
  • Camilleri, M. A. 2018. Understanding Customer Needs and Wants. – Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product, Chapter 2. Cham, Switzerland: Springer Nature, 29–50.
  • Collins Dictionary
    https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/value
  • Dieffenbacher, S.F jt. How to create innovation. 1ed Digital Leadership AG, Zürich, Switzerland 2022
  • digitalleadership.com
  • Eesti Entsüklopeedia. http://entsyklopeedia.ee/
  • Eesti keele seletav sõnaraamat (2009). Tallinn:  Eesti Keele Sihtasutus.
  • Haridusvaldkonna arengukava 2021-2035. Haridus- ja teadusministeerium.
  • investopedia.com
  • Maslow, A. H. 2007. Motivatsioon ja isikus. Tallinn: Mantra Kirjastus.
  • NÕUKOGU SOOVITUS, 22. mai 2018, võtmepädevuste kohta elukestvas õppes (EMPs kohaldatav tekst) (2018/C 189/01)4.6.2018 ET
  • Osterwalder, A. jt Väärtuspakkumise disain. AS Äripäev, 2019
  • Raud, R. (2013), Mis on kultuur? Sissejuhatus kultuuriteooriatesse. Tallinn:Tallinna Ülikooli kirjastus.
  • strategyn.com