Page 25 - Parimad teadustööd 2013/2014
P. 25
TALLINNA ÜLIKOOLI ÜLIÕPILASTE 2013/2014. ÕPPEAASTA PARIMAD TEADUSTÖÖD / ARTIKLITE KOgUMIK hARIDUSTEADUSED
Niilo, A., Kikas, E. (2008). Mäng. − E. Kikas (Toim). Õppimine ja õpetamine koolieelses eas. Tartu: TÜ Kirjastus, 120−136.
Palaiologou, I. (2012). Child Observation for the Early Years: Second Edition. Los Angeles, dC SAGE Learning Matters.
Pokki, S., Ekola, K. (2001). Hindamistöö lasteaias: Lasteaia uuenemine hindamistöö abil. − J. Luuri (Tõlk), A. Kons (Toim). Tea ja Toimeta 17. Tallinn: Ilo.
Project dATA (2004). Social skills Checklist university of Washington. , 20.07.2013.
Rebane, J., Kirbits, K., Varik, R. (2010). Arengu jälgimise mäng. Tallinn: Ilo.
Saarits, Ü. (2005). Sotsiaalne areng ja kasvatus. − Kivi, L., Sarapuu, H. (Koost). Laps ja lasteaed. Tartu:
Atlex, 67−71.
Saracho, O. (2012). An Integrated Play-based Curriculum for Young Children. New York and London: Taylor& Francis Croup.
Steedly, K. M., Schwartz, A., Levin, M., Luke, S. d. (2008). Social Skills and Academic Achievement 3/2, 1−8.
ugaste, A. (2005). The child’s play world at home and the mother’s role in the play. Jyväskylä: university of Jyväskylä, Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research.
Veisson, M., Nugin, K. (2009). Lapse arengu hindamine. − E. Kulderknup (Koost). Lapse arengu hindamine ja toetamine. Tallinn: Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 5−21.
25


































































































   23   24   25   26   27