Brändikoolitus
Koolitajad: Tiina Hiob, BFMi reklaamiteooria lektor
Sisu:
- Bränd, maine, kuvand. Sissevaade tööandjabrändi.
- Juhi kuvand kui ettevõtte või organisatsiooni maine ja kuvandi kujundaja.
- Töötajad kui brändisaadikud turunduses ja mainekujunduses.
- Brändi antropomorfsus. Arhetüüpidele toetuvad brändid.
- Brändiuuringud.
- Tööandja vaade brändingule.
Eesmärk:
- Õppida kujundama organisatsiooni brändi klientide, partnerite ja uute potentsiaalsete töötajate silmis, olla atraktiivne tööandja.
- Omada ülevaadet, kuidas uurida, kes ja mida ettevõttest arvab ning kus uuringutulemusi kasutada.
- Osata kaasata töötajaid brändisaadikutena turundamisse ja mainekujundusse
Õpiväljundid:
Osaleja on õppinud nägema ja tundma oma organisatsiooni kui brändi, selle inimnäolisust ja tähendust nii tänase kui homse töötaja silmis.
Sihtgrupp:
- Turundajad, kes soovivad teha inimnäolisemat turundust
- Personalitöötajad, kes soovivad leida uusi sobivaid töötajaid
- Juhid, kes soovivad ühtselt hingavamat ja pühendunumat meeskonda
Tellimusel pakume:
1. Arendusprojekt (uuring, konsultatsoon, koolitus) ettevõte brändi uuendamiseks
2. Koolitus töötajate kaasamiseks turundustegevustesse ehk töötajad kui brändisaadikud
aadressNarva mnt 27, 10120 Tallinn
E-postbfmkoolitused@tlu.ee