2019/2020. õppeaasta peamine prioriteet ja üldeesmärk oli arendada õpilaste enesejuhtimisoskusi. Eesmärk tulenes ahhaalikust koolimudelist, mille üheks fookuseks on õpilaste oskus ise valikuid teha, ennast analüüsida ja vastutada oma õppimise eest.  

Ahhaaliku koolimudeli loomisega on Tartu Forseliuse Kool tegelenud neli aastat. Algselt tegeleti loodusainete valdkonna arendamisega, sellel õppeaastal laiendati mudelit kogu koolile. Tulemuse saavutamiseks püstitasime järgmised alaeesmärgid:

  • õpetajad rakendavad ennastjuhtiva õppija kujunemist toetavaid meetodeid;
  • juhtkond toetab õpetajate enesejuhtimisoskuste arendamist;
  • õpilane on teadlik õppija, kes kasutab eneseregulatsioonioskust ning on kaasatud hindamisprotsessi;
  • rakendada lõimingumudelit nii, et see toetaks ennastjuhtiva õppija kujunemist.