Programm toetab õppejuhtide juhtimiskompetentside, sh õppimise ja õpetamise protsesside sisulise eestvedamisvõimekuse arengut. Samuti suureneb refleksiooni teadliku kasutamise ja selle erinevate strateegiate rakendamise oskus. Arenguprogramm on üles ehitatud uurimusliku õppimise põhimõttele, milles teooria ja praktika on tasakaalus. Osalejatel on võimalus kohtuda teiste õppejuhtidega ning õppida nende kogemusest.

Tutvu õppekavaga 

Kellele on programm mõeldud?

Kandideerima ootame üldharidus- ja huvikoolide ning kutseõppeasutuste õppejuhte, õppealajuhatajaid ja õppedirektoreid, kellel on töökogemust 6 kuud kuni 5 aastat ning kes soovivad tõsta oma ametipädevust ning leida tuge igapäevatööle.

Programmi ülesehitus

Kestus: programm kestab märtsist kuni detsembrini 2025

Moodulid: arenguprogramm koosneb kaheksast kahepäevasest moodulist. Loengute vormis selgitatakse teoreetilisi lähtekohti hariduse juhtimise valdkonnas, avatakse õppejuhi ning sidusrühmade koostöömudeleid ning keskendutakse kooli põhitegevusele – õppimise eestvedamisele. Kontseptuaalseid teadmisi aitavad mõtestada töötavad praktikud haridussüsteemi eri tasanditelt.

Kohtumiste ajad: 12.-13. märts, 9.-10. aprill, 14.-15. mai, 11.-12. juuni, 17.-18. september, 15.-16. oktoober, 12.-13. november. Detsembri kuupäevad on veel lahtised. Kohtumiste kavas võib tulla muutusi.

Mentorlus: iga osaleja saab programmi kestel kasutada praktikust mentori tuge (16 tundi)

Miniuurimus: programmi jooksul viivad osalejad iseseisvalt läbi miniuurimuse, mis aitab kinnistada tõenduspõhise juhtimise põhimõtteid ning annab osalejale kogemuse koolis toimuvaid põhiprotsesse teadlikumalt mõjutada. Miniuurimust käsitletakse lõputööna, mille tulemused esitatakse kirjalikult viimases moodulis.

Kandideerimine

Kandideerimine 2025. aasta programmi on lõppenud.

Rahastus

Osalemine on programmi valitud õppejuhile tasuta.

Tegevust „Haridus- ja noortevaldkonna töötajate esma- ja täiendusõpe ning järelkasv“ kaasrahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond+ vahenditest“.