Haridusjuhtimise Akadeemia arenguprogramm "Õppeasutuse arengu kavandamine ja sisehindamine" annab haridusjuhtidele, juhtmeeskondadele ning asutuste pidajatele oskused ja teadmised, et muuta arengu planeerimine tõenduspõhiseks, süsteemseks ja tulemuslikuks.

Miks osaleda?

Programm annab haridusjuhtidele ja arendusmeeskondadele kindluse ja oskused, et:

  • kavandada õppeasutuse arendustegevusi tõenduspõhiselt;
  • korraldada sisehindamist nii, et see toetaks arengukava loomist ja elluviimist;
  • mõista arengukava ja sisehindamise rolli haridusasutuse juhtimises;
  • analüüsida ja parandada oma asutuse arengukava ja sisehindamise omavahelist kooskõla.

Fookuses on haridusjuhi kompetentsid strateegia kujundamises, süsteemses mõtlemises, meeskonna juhtimises ja koostöö edendamises.

Kellele on programm mõeldud?

Programm on suunatud õppeasutuste juhtidele ja arendusprotsessis osalevatele töötajatele (nt õpetajad, tugispetsialistid). Oodatud on üldhariduskoolide, lasteaedade, kutseõppeasutuste ja huvikoolide meeskonnad. Samuti on programmi väga oodatud haridusasutuste pidajad, et toetada strateegilist partnerlust ja ühist arusaama asutuste arengu kavandamisel.

Parima tulemuse saavutamiseks on soovituslik osaleda vähemalt 2-3-liikmelise töörühmaga, kellel on plaanis arengukava koostamine ja/või sisehindamine.

Programmi ülesehitus

Maht: 52 akadeemilist tundi (sh 32 tundi kontaktõpet ja 20 tundi iseseisvat tööd).
Formaat: 5 õppepäeva. Õppetöö toimub Tallinna Ülikooli ruumides.
Koolitajad: Kätlin Vanari, Eve Eisenschmidt, Tiina Tiit, Kriste Kald jt Tallinna Ülikooli õppejõud ja praktikud
Toimumisajad: 14. november 2025, 18. detsember 2025, 29. jaanuar 2026, 16. veebruar 2026 ja 19. märts 2026.

Kõik õppepäevad toimuvad kell 11.00-17.00.

Õppe sisu ja meetodid

Õppetöö sisaldab rühmatöid, näidete analüüsi ja oma asutuse arendustegevuste kavandamist. Iseseisvad tööd toetavad õpitu rakendamist ja annavad võimaluse saada kolleegide ning koolitajate tagasisidet.

  • I–II päev: strateegiline planeerimine, arengukava koostamise protsess ja seosed sisehindamisega
  • III–IV päev: pidev sisehindamine, selle kavandamine ja läbiviimine, sisehindamisaruande koostamine
  • V päev: praktilised kogemused ja osalejate tööde esitlus-arutelu

Rahastus

Programm on haridusjuhile tasuta.

Tutvu õppekavaga

Registreeru programmi

Tegevust „Haridus- ja noortevaldkonna töötajate esma- ja täiendusõpe ning järelkasv“ kaasrahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond+ vahenditest.