Kaitstud doktoritööd
Kati Vinter "Eesti põhikooliõpilaste akadeemiline läbipõlemine: toimetulekumehhanismide analüüs" (16.12.2021)

Marika Ratnik
Marika Ratnik "Using the arts to support children's well-being at school" (01.11.2021)
(01.11.2021)

Janika Leoste
Janika Leoste “Tehnoloogiliste innovatsioonide adopteerimine ja säilitamine õpetajate klassiruumi praktikates – õpperobotite matemaatikatundi integreerimise näide”

Tiina Tambaum
Tiina Tambaum "Teenaged Tutors Facilitating the Acquisition of e-Skills by Older Learners" (13.09.2021)

Stanislav Nemeržitski
Stanislav Nemeržitski "Conditions for Creativity in Estonian School: Teachers’ and Students’ Beliefs about Creativity and Creative School Climate" („Tingimused loovuse soodustamiseks Eesti koolis: Õpetajate ja õpilaste uskumused loovuse ja loovust soodustava koolikliima kohta“) (08.07.2021)

Katrin Soika
Katrin Soika "Expanding opportunities on the use of concept mapping as an assessment tool in science education" („Loodusteaduslike teadmiste hindamine mõistekaardi meetodi abil“) (8.02.2021)

Meidi Sirk
Meidi Sirk „Kutseõpetajate muutuv professionaalsus“ (25.02.2021)
Rūta Petkutė "The Instrumentalisation of Academic Lifeworlds, Knowledge, and Education: Lithuanian Academics’ Responses to the European Higher Education Policy of Curriculum Restructuring" (11.04.2022)
Rūta Petkutė
Kristel Kotkas " Õpetamise ja õppimise tähendus Eesti õenduspraktikas peale õppekavareformi" (12.09.2022)

Kristel Kotkas