Humanitaarblogi

Miks Spotify, Instagram ja Google vajavad antropoloogi?

TÜHI antropoloogia lektor Joonas Plaan teab, et aina sagedamini võib kaasaegset „inimeste uurijat” leida töötamas tehnoloogiaettevõtetes, idufirmades ja disainiagentuurides. Loe lähemalt, miks peaks õppima antrolopoloogiat.

antropoloogia

Antropoloogia uurib inimeseks olemise kogemust erinevates ühiskondades ja kultuurides. Antropoloogiaõpingud aitavad mõista kultuuride ja ühiskondade erisusi ning mis on meil inimestena ühist.

Praeguseks on vajadusest antropoloogide järele aru saanud maailmatuntud tehnoloogiaettevõtted, näiteks on Microsoft, Intel ja Disney juba aastaid palganud antropolooge, et luua paremaid ning mugavamaid tooteid. Ka Spotify ja Instagram palkavad antropoloogiharidusega kvalitatiivseid uurijaid, kelle eesmärk on uurida kasutajate käitumist, motivatsioone ja harjumusi. Loe lähemalt, miks vajavad kaasaaegsed ja edukad ettevõtted oma tiimi antropolooge.

Loe lähemalt