Projekti LEARN kohtumine kevadises Manchesteris
Projekti “Haridus elutee vaates: vähendades ebavõrdsust” (LEARN) teine kohtumine toimus mai lõpus Manchesteris.
Kohtumise esimesel päeval andsid tööpakettide juhid ülevaate esimese aasta jooksul tehtust ning tutvustasid edasisi plaane. Kohtumise teisel päeval süveneti käimasolevatesse ülesannetesse ning tehti grupitöid ning ajurünnakuid eesmärgiga kujundada ühist arusaama neist tegevustest. Samuti tutvustasid partnerite esindajad analüüse, mida plaanivad teha haridusliku ebvaõrdsuse analüüsimiseks longituudandmetele toetudes. Selles blokis tutvustas Prof. Kadri Täht ka Eesti registriandmetele toetuvat analüüsi, mis vaatleb õpilase ning kooltasandi sotsiaalmajandusliku tausta mõju õpilase valikutele pärast põhihariduse omandamist: jätkamist kutsehariduses või üldkeskhariduses ning suundumises nö. eliitkooli.
Kohtumisel käinud RASI projektimeeskonnal oli hea meel üle pika aja kolleegidega üle Euroopa silmast-silma kohtuda, edasisi tegevusi arutada ning tagasisidet saada.
LEARN projekt analüüsib longituudseid andmeid kasutades haridusliku ebavõrdsuse mustreid lühikeses, keskmises ja pikas perspektiivis, eesmärgiga toetada sellise hariduspoliitika kujundamist, mille abil tõenduspõhiselt ebavõrdsuse kasvuga võidelda. Projekti rahastatakse Euroopa Liidu teadusuuringute ja innovatsiooni raamprogrammist "Euroopa horisont."