Sai praktiliselt asju teha ja et õpetaja ise oli väga hingega asja juures ja väga tore

Sisu:

  • Baasteadmised meediast praktiliste tegevuste kaudu.
  • Meedia vs propaganda.
  • Meeskonnatöö kaudu: kuidas toimub lugude rääkimine ja visuaalsed mõjustamisvõtted (nt reklaamid); teleformaadid ja nende võrdlused, tootmise 
    telgitagused; uudised ja ülesehituse analüüs; filmimine; montaaž; analüüs ja tagasiside

Eesmärk:

kujundada baasteadmised meediast kui produktsioonisüsteemist, praktilised oskused iseseisva produktsiooni näol ning kasvatada huvi edaspidise audiovisuaalse meedia oskuste õppimiseks.

Koolituse kestus: 

6 õppepäeva (2 EAP)

Sihtgrupp:

Kõik, kes on huvitatud meediast nii tarbijana kui sisu loojana.

Lisainfo ja registreerumine:

Katrin Sigijane
BFM koolitusjuht

aadressNarva mnt 27, 10120 Tallinn

Telefon(+372) 6199 908, 509 6692