Teade

Kooliarendusprogrammi kolmas lend alustas õpiteekonda

Tallinna Ülikooli kooliarendusprogrammiga on sellest kevadest liitunud uus, juba kolmas lend koolimeeskondi, kes alustavad mitmekülgset kolmeaastast arenguteed.

Kooliarendusprogrammi III lend

9. mail allkirjastati koostöölepped, millega kinnitati tulevikku suunatud partnerlus koolide, mentorite ja ülikooli vahel. Arenguprogrammis alustasid Järva-Jaani Gümnaasium, Leisi Kool, Kehtna Põhikool, Retla-Kabala Kool ja Sindi Gümnaasium.

Kooliarendusprogrammi eesmärk on aidata koolimeeskondadel omandada pädevused, mis edendavad tõenduspõhise ja koostööl põhinevat muutuste juhtimise võimekust. Samuti õppija arengut toetava muutuse rakendamist koolide õppimis- ja õpetamiskultuuris. Programm põhineb Tulevikukooli metoodikal.

Koole toetavad arenguteekonnal mentorid, kes aitavad koolimeeskondadel oma hetkeolukorda hinnata, hoida fookust arengueesmärkidel ning nõustavad koolijuhte ja meeskonnaliikmeid muutuste juhtimise protsessis. Kolmanda lennu mentorid on Krista Andreson, Terje Hallik, Kriste Kald, Mari Kase, Tiina Lohur, Karin Lukk, Maive Merkulova, Liivika Simmul ja Margo Sootla.

Programmi veab Tallinna Ülikooli Haridusjuhtimise Akadeemia meeskond.

Lisainfo kooliarendusprogrammi kohta Haridusjuhtimise Akadeemia veebilehel.

Kooliarendusprogrammi viiakse läbi Eesti Hariduse Kvaliteediagentuuri poolt ellu kutsutud programmi "Tõenduspõhise ja õppija arengut toetava kvaliteedijuhtimise edendamine üldhariduses" raames ning seda toetatakse Euroopa Liidu ning Haridus- ja Teadusministeeriumi kaasrahastusega. Kogu programmi tegevusperiood hõlmab aastaid 2022–2029.