RASI toimetiste sarja 6.-9. numbrina ilmusid projekti BREAK! publikatsioonid: „Project BREAK! Designing intervention: mapping state of art, collecting good practices and developing indicators“, „Project BREAK! Recommendations for media intervention and educational materials for all target groups in a variety of contexts“, „Project BREAK! Evaluating outcomes and assessing impact. Empirical insight“ ja „Project BREAK! Guidelines for planning the media intervention: lessons from the Project“. Toimetiste autoriteks on meeskond koosseisus Triin Roosalu, Maaris Raudsepp, Jüri Kruusvall, Kadri Aavik ja Marti Taru. Nii toimetiste sarja kui ka teisi keskuse projektidega seotud publikatsioone saab lugeda RASI repostiooriumis.

Projekt BREAK! eesmärgiks on aidata noortel teha erialavalikuid sõltumatult olles vabad piiravatest stereotüüpidest. Projekti viivad ellu Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei koostöös Eesti Rahvusringhäälingu, Tallinna Ülikooli, SA Innove, Haridus- ja Teadusministeeriumi, Leedu võrdse kohtlemise voliniku ja Islandi soolise võrdõiguslikkuse keskusega. Projekti põhiline rahastaja on Euroopa Komisjon. 

Roosalu, T., Raudsepp, M., Kruusvall, J., Aavik, K., & Taru, M. (2019). Project BREAK! Designing intervention: mapping state of art, collecting good practices and developing indicators. RASI toimetised nr 6. Tallinn: Tallinna Ülikool.

Roosalu, T., Raudsepp, M., Kruusvall, J., Aavik, K., & Taru, M (2019). Project BREAK! Recommendations for media intervention and educational materials for all target groups in a variety of contexts. RASI toimetised nr 7. Tallinn: Tallinna Ülikool.

Raudsepp, M., Roosalu, T., Kruusvall, J., Aavik, K., & Taru, M. (2019). Project BREAK! Evaluating outcomes and assessing impact. Empirical insight. RASI toimetised nr 8. Tallinn: Tallinna Ülikool.

Roosalu, T., Raudsepp, M., Kruusvall, J., Aavik, K., & Taru, M. (2019). Project BREAK! Guidelines for planning the media intervention: lessons from the project. RASI toimetised nr 9. Tallinn: Tallinna Ülikool.