Tudengiblogi

Õpilasakadeemiasse või mitte?

Miia on põhikooli õpilane, kelle südikus ja aktiivne pealehakkamine tõi ta Tallinna ülikooli Õpilasakadeemia kursusele. Oma kursusel osalemise kogemuse võtab Miia kokku positiivse tagasisidega.

Õpilasakadeemia

 

Minu kevadsemestri rakenduspsühholoogia kursus on selleks aastaks läbi ning jagan nüüd oma mõtteid ja kogemust. Rakenduspsühholoogia kursustel käsitlesime järgmisi teemasid: stress igapäevaelus, karjääriplaneerimine, sõltuvused ning mõjustamispsühholoogia. Ajaplaneerimise loengus tegime palju praktilisi harjutusi, mis aitasid aru saada kuhu ja kuidas inimesed oma aega kulutavad.  Sain aimu sellest, kuidas otsuseid vastu võtta, et aeg kuluks sinna, kuhu seda investeerida soovin. Vaatasime lähemalt enda ajaplaneerimise teadlikkust, eesmärke ning otsuseid ja valikuid.  Rääkisime ka mõjustamise psühholoogia olemusest ja põhilistest mõjustamisvõtetest.  Mõtisklesime karjääri kui mõiste üle, vaatasime karjääriplaneerimise teooriaid, rääkisime eesmärgi seadmisest, valikutest ja otsustamisest. Loengu käigus tegime läbi mitmeid praktilisi harjutusi, mis aitavad kaasa oma karjäärivalikute tegemisel.

Minu jaoks oli rõõmustav, et vaatamata sellele, et kursus toimus tänavu virtuaalselt ja mitte ülikoolihoones kohapeal, olid kõik loengud äärmiselt interaktiivsed ja osalejatel oli võimalik oma seisukohti jagada ja ühiselt arutleda. Olles kursuse läbinud, saan öelda, et olen omandanud palju uusi teadmisi inimese ja tema mõttemaailma kohta. Samuti tajun paremini erinevaid mõjustamistehnikad ja tean märgata erinevate vaimsete häirete olemust. Siiralt soovitan kõigil huvilistel Tallinna Ülikooli Õpilasakadeemia kursustel osaleda, sest kursuse õppejõud teevad iga loengu eriilmeliseks ja annavad võimaluse omandada uusi huvitavaid teadmisi. Olen väga tänulik selle võimaluse eest!

 

Rohkem infot Õpilasakadeemia kohta