Õpingud

Reklaami vilistlase bakalaureusetöö võitis Marketingi Instituudi lõputöödekonkursi

Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi vilistlane Sandra Sander osutus Marketingi Instituudi konkursi turunduse bakalaureusetööde kategoorias oma tööga „Comparison of Estonian and American politicians’ marketing communications on Facebook“ võitjaks.

sotsiaalmeedia

Tallinna Ettevõtluspäeval 28. septembril toimunud Marketingi Instituudi veebiülekandel "Kuidas olla edukas muutuste ajal ehk seenekokteili lugu" kuulutati välja konkursi võitjad.

Sandra Sander ütles, et on tore teada, et tema bakalaureusetöö kirjutamise alla panustatud tunnid kandsid vilja.Ta toob välja, et tööd oli lust kirjutada, kuna valitud teema oli ja endiselt on tema jaoks huvitav. "Minu bakalaureusetöö juhendaja, Dawn Edmiston, suutis Skype vahendusel 7000km kauguselt, hoolimata koroonakriisist minu motivatsiooni üleval hoida," sõnas auhinnatud vilistlane. "Samuti aitasid mul töö täielikult kokku siduda Alar Pingi soovitatud materjalid, seega võiks öelda, et tunnustus on ennekõike kiituseks kõikidele õppejõududele, kes toetasid töö valmimist," rääkis Sandra Sander.

Ta toob välja, et oleks suur võit, kui näiteks Kaja Kallas või Jürgen Ligi peaks tööd huvitavaks lugemiseks. "Valijahäälte moosijatele võiks see töö anda soovitusi enda valijatega suhtlemiseks," võttis vilistlane teema kokku.

Sandra Sander rääkis oma tööst ka Akadeemilise Best of BFMi parimate lõputööde konverentsil: