BFMi õppima asumiseks esitati SAISis ligi 1000 avaldust

BFMi esitati sel aastal pea 1000 sisseastumisavaldust, millest üle 700 bakalaureuse- ja ligi 200 magistriõppesse. 9 avaldust esitati aga astumaks sisse uhiuuele doktoriõppekavale Audiovisuaalkunstid ja meediauuringud.

Filmivõtted
Tudengid tööhoos

Jätkuvalt on näha huvi reklaami ning suhtekorralduse valdkondade vastu – SAISi järgi populaarseimaks erialaks ongi Reklaam ja suhtekorraldus, mille reklaamisuunale esitati 14,27 ja suhtekorralduse suunale 10,87 avaldust õppekohale. See tulemus paigutab eriala ühtlasi Tallinna Ülikoolis Haldus- ja ärikorralduse järel populaarsuselt teiseks. Kõrghariduse I astme üks kindlalt menukamaid alasid on Filmikunst, mille eelkonkursile laekus 188 avaldust, nendest kandidaatidest lubati katsetele (ja SAISi avaldust esitama) 130 inimest. Režii suund osutus ihaldatuimaks: 6 kohale soovis eelkonkursil õppima tulla 63 huvilist. Tiheda konkursisõela peavad läbima ka Ajakirjanduse erialale kandideerijad, sest 25 õppekoha vastu tunneb huvi 117 inimest. Kolmandat aastat avatud Integreeritud kunsti, muusika ja multimeedia suundadest on värske filmikunstniku suund palju tähelepanu tõmmanud: kuus õppekohta on kandideerima meelitanud 30 potentsiaalselt filmikunstnikku.

Doktoriõppe kasuks otsuse langetanuid on mõistagi kaalutletult vähem. Siiski on BFMi värske doktorikava ligi meelitanud 9 huvilist, mis avalduste hulga osas paigutab ta Tallinna Ülikoolis pingereas viiendaks.