Väikeettevõtete töötajatele: Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus
Tutvu õppekavaga ja registreeru:
Koolituse sisu:
1. Sissejuhatus ristmeediasse ja sellega seotud olulistesse valdkondadesse
2. Ristmeedia kui lugude jutustamise praktika. Lugude jutustamise kunst, ideede leidmine, arendamine ja rakendamine, haaravate turunduslike narratiivide loomine.
3. Ristmeedia tänapäeval. Ülevaade ristmeedia strateegiate kasutamisest.
4. Ristmeedia turunduse teenistuses.
5. Erinevad lood, struktuurid ja kanalid: transmeedia loojutustus.
Koolituse eesmärk:
Tutvuda ristmeedia ja transmeedia loojutustamise kontseptsiooniga, saada tuge efektiivses loojutustamises ning toote/teenuse tarbeks mõeldud ristmeedia turundusprojekti planeerimisel ja loomisel.
Õpitulemused:
- teab, mida tähendavad ristmeedia ja transmeedia loojutustamine ning kuidas planeerida ja valmistada ette ristmeedia turundusprojekti tootele/teenusele;
- on katsetanud erinevaid abistavaid tehnikaid projekti loomiseks - disainimõtlemine, loovmõtlemine ja mõttetalgud;
- loodud narratiivist lähtudes seob komponendid ja platvormid transmeedia loojutustuseks.
Lisainfo:
Katrin Sigijane
BFM koolitusjuht
Aadress: Narva mnt 27, Tallinn
Telefon: (+372) 6199 908, 509 6692
E-post: katrin.sigijane@tlu.ee