NB! Grupp on täitunud!

Tutvu õppekavaga ja regsitreeru: 

Aeg: 15.-16. ja 22.-23.september kell 9-17.15

Juhendaja: Berit Renser, MA meediakommunikatsioonis (TLÜ) , MA semiootikas (TÜ), meediauuringute doktorant (BFM)

Sihtgrupp: väikeettevõtjad, kellel on vaja turundada oma toodet, organisatsiooni või brändi

Grupi suurus: kuni 20 osalejat

Õppe kogumaht: 40 auditoorset ja 8 iseseisva töö akadeemilist tundi

Toimumise koht: BFMi õppehoone Narva mnt 27, Tallinn

Koolituse hind: Koolitus on väikeettevõtte töötajatele tasuta. Osalejad valitakse motivatsioonikirja alusel, vabas vormis motivatsioonikiri palume saata: katrin.sigijane@tlu.ee. Palume sinna lisada ka nimekiri ettevõtte senistest sotsiaalmeedia kanalitest ning täpsustada 3-4 kanalit, mille põhjalik tundmaõppimine pakub kõige rohkem huvi.
Koolituse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastab Euroopa Sotsiaalfond programmist „Täiskasvanuhariduse edendamine ja õppimisvõimaluste avardamine"

Koolituse sisu:

Koolitus keskendub väikeettevõtte digitaalsele nähtavusele A-st Z-ni. Mõtestame toote või teenuse sihtgruppe ja loome personasid. Tutvume olulisemate sotsiaalmeedia platvormide ja nende toimimispõhimõtetega. Kindlasti õpime lähemalt tundma Facebooki ja Instagrami, vastavalt osalejate vajadustele ja soovidele võtame lisaks TikToki või Youtube'i, Twitteri või LinkedIni. Õpime looma visuaalselt ja tekstiliselt professionaalset sisu ja reklaame ning õpime tulemusi analüüsima. Lisaks võtame fookusesse ettevõtte kodulehe, selle kasutajateekonna ja -kogemuse (UX), blogi- ja tootetekstide copywritingu, SEO ja analüütika. Koolitus võiks pakkuda huvi nii neile, keda huvitab mina-brändi, toote- või teenusebrändi haldamine digitaalsetel paltvormidel.

Koolituse eesmärk:

Õppida terviklikult planeerima, teostama ja analüüsima oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedia kanalites: koduleht, Facebook ja Instagram, vastavalt osalejate vajadustele TikTok, Youtube, Twitter ja/või LinkedIn.

Õpitulemused:

Teab sotsiaalmeedia kanaleid ja rakendab neid oma teenuse / toote turundamisel.

Juhendaja tutvustus:

Berit Renser on töötanud nii turundusjuhi kui copywriterina ning on nende tööde raames juhtinud mitmeid digiturundusprojekte. Praegu omandab Berit BFMis doktorikraadi meediauuringutes, olles keskendunud sotsiaalmeediale ja sealsetele ühiskondlikele ja kultuurilistele praktikatele. Varasemalt on Beritil magistrikraadid meediakommunikatsioonis (TLÜ) ja semiootikas (TÜ). Muul ajal tegeleb Berit antropoloogiliste vaatlustega offline-maailmas ja on kolme rännutemaatilise raamatu autor.

 

       

Lisainfo:

Katrin Sigijane
BFM koolitusjuht

Aadress: Narva mnt 27, Tallinn

Telefon: (+372) 6199 908, 509 6692

E-post: katrin.sigijane@tlu.ee