Tallinna Ülikool kohtus iduettevõtetega
ScreenMe korraldatud kohtumisel tutvustati meediavaldkonna ettevõtjatele TLÜ BFMi võimalusi, käimasolevaid tegevusi ja tulevikuplaane.
Meediavaldkonna (idu)ettevõtjad vajavad edukaks tegutsemiseks erinevaid ressursse, teadmisi ja oskusi ning toimivaid partnerlussuhteid. On teada-tuntud fakt, et ülikoolidel on oluline roll kõigis ettevõtluse ja sealhulgas eriti just idufirmade ökosüsteemides (The Startup Genome Report) ja eeskätt uutes tõusvates tehnoloogiakeskustes, olles ettevõtetele väärtuse kaasloojad, inimkapitali allikad ning uuendustegevust soodustavad katalüsaatorid ja katselaborid.
9. juunil toimunud kohtumisel tutvustati meediavaldkonna ettevõtjatele BFMi võimalusi, käimasolevaid tegevusi ja tulevikuplaane. Sean Branagani juhitud inspireeriva ajurünnaku käigus arutleti, kuidas Tallinna Ülikool saab aidata (idu)ettevõtteid olla edukas ning millised võimalused on ettevõtete ja ülikooli koostööks. Oma edukast koostöökogemusest Newhouse Schooliga rääkis Ben Reynolds ettevõttest SpalkTV, mis võitis parima tooteinnovatsiooni auhinna mainekal NAB Show-l (USA Rahvusringhäälingute Liidu (NAB) korraldatav maailma suurim meedia, meelelahutuse ja tehnoloogiamess).
Tallinna Ülikooli esindasid Ulrike Rohn, Külliki Tafel-Viia, Silja Lassur ja Ermo Säks. Sean Branagan on Newhouse School/Syracuse'i ülikooli digitaalse meediaettevõtluskeskuse direktor ning külastab BFMi Fulbrighti spetsialistide programmi raames.
ScreenME on Euroopa ülikoolide võrgustik, mille eesmärk on arendada ekraanimeediatööstuse ettevõtlusalast uurimistööd, õpetamist ja koostööd valdkonna ettevõtete jt. organisatsioonidega. Võrgustikku juhib Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi (BFM) Meediainnovatsiooni ja digikultuuri tippkeskus (MEDIT).