E4F 2015. aasta arendusprojektid
- Kuidas anda mõõdetav panus üldpädevuste kujundamisse? (Jõgevamaa Riigigümnaasium)
- Arengutuba keelekeskkonna arendamiseks (Maardu Gümnaasium)
- Interneti mäng, õppekava, funktsionaalne kirjaoskus, etümoloogia, ladina keel ja vanakreeka keel (Tartu Katoliku Hariduskeskus)
- Õppekavaarendus uue kooli loomisel – kuidas siduda tervikuks üldpädevused ja kooli selgrooks olevad võtmepädevused?(Kalamaja Avatud Kool)
- Algklasside õpetajate omavahelised tundide külastused (Haapsalu Põhikool)
- Vanast uus – keskkonna- ja taaskasutusnädala käigus euroalustele uus elu (Haljala Gümnaasium)
- Alternatiivne eelkool lastele ja vanematele (Viimsi Keskkool)
- “Ajakunst” ehk lõimitud aineõpetus 6. klassis: ajalugu ja kunst (Merivälja Kool)
- Kirjeldada ja ellu viia organisatsiooni juhtimise üleandmine, et säilitada turvaline ja pingevaba õhkkond (Jäneda Kool)
- Karjast grupiks – ühe lennu õpilastele turvalise ja motiveeriva keskkonna loomine (Tallinna Kuristiku Gümnaasium)
- Kiili Gümnaasiumi Tehnopööre (Kiili Gümnaasium)
- Õpilaskeskne kool (Tallinna Südalinna Kool)
- Lasteaiast kooliks! (Lasteaed Kalli-kalli)
- Protokoll-juhendite kasutamine õpetajatevahelise koostöö efektiivsemaks muutmiseks (Eesti Rahvusvaheline Kool)
- Uurimis- ja praktiliste tööde projekt (Tabasalu Ühisgümnaasium)