Õpetajatele: Film ja selle kasutamine õppeprotsessis
Sisu:
1. Filmi valmimiskäik ja stsenaristika
2. Filmi režii
3. Operaatoritöö ja valgus filmis
4. Heli ja muusika filmis
5. Montaaž filmis
6. Montaaži praktikum
7. Filmi produtseerimine
8. Filmide kasutamise didaktilised võimalused õppeprotsessis
9. Iseseisvate tööde analüüs
Õppetöö on jagatud kaheks: loengud ning praktiline kodutöö.
Eesmärk:
- luua eeldused gümnaasiumi riikliku õppekava valikaine „Kirjandus ja film“ õpetamiseks üldhariduskoolis;
- kujundada valmidus kasutada filmi õppeprotsessis;
- saada ülevaade filmi valmimise protsessist;
- õppida tundma lihtsamaid monteerimisvõtteid vabavaralise montaažiprogrammiga MovieMaker
Õpiväljundid:
Osaleja on tutvunud animatsiooni ja filmi loomisetappide erinevates õppeainetes rakendusvõimalustega. Omandanud avastusõppe meetodil praktilised oskused lihtsama joonisfilmi, lamenuku ja lühifilmi loomiseks ja suudab ise neid oma õpilastele õpetada ning lihtsamate filmiklippide tegemisel juhendada ja abistada.
Antud oskused toetavad kaasaegset õpikäsitlust ja digitaalse kultuuri kaasamist õppetöösse.
Sihtgrupp:
Üldhariduskoolide õpetajad
Koolituse kestus:
kolm päeva, kell 10-19 (36 akadeemilist tundi). NB! Auditoorsele õppetööle lisandub iseseisev töö (kuni 40 akadeemilist tundi).
Lisainfo ja registreerumine:
Katrin Sigijane
BFM koolitusjuht