Ristmeedia - mis, miks ja kuidas
Sisu:
1. Sissejuhatus ristmeediasse
Ülevaade meedia ajaloost, ristmeedia mõiste kujunemisest. Selgitus, mida meedia all mõeldakse. Erinevate meediate tutvustus: eripärad, sisuline ja tehnoloogiline kujunemine.
2. Ristmeedia erinevad tehnoloogilised platvormid ning nendega seotud tehnoloogiaid ja vahendid.
3. Loo jutustamine meedias
Loo jutustamise kunst (storytelling), ideede otsimine, arendamine, teostamine, illusioonide loomine, mäng tunnete ja assotsiatsioonidega. Loo kombineeritud jutustamine erinevates meediates ja erinevatel platvormidel.
4. Ristmeedia tänapäeval
Traditsioonilise meedia ja uue meedia kombineerimisel saavutatava sünergia tekkimise võimaluste analüüs.
5. Heli ja video kasutamine sotsiaalmeedias
Montaaži algtõed, lihtsamad tööriistad.
6. Ristmeedia äri teenistuses
Eesmärk:
teadvustada, mõista ja väärtustada ristmeedia olemust, teada saada ristmeedia vastuvõtust, sisu loomisest ja mõjust inimestele, kujundada vajalikud oskused ristmeedia olemuse mõistmiseks, ristmeedia sisu tarbimiseks, loomiseks ning analüüsimiseks.
Koolituse kestus:
6 õppepäeva
Sihtgrupp:
Gümnaasiumi- ja kutsekooliõpilased, kes on huvitatud ristmeediast ja iseenda kui meediatarbija ja sisu looja arendamisest.
Lisainfo ja registreerumine:
Katrin Sigijane
BFM koolitusjuht