
Digivahendite abil õppe diferentseerimise võimalused erivajadustega õpilastele
Digitehnoloogiate instituut
Kursusel saad praktiliste tegevuste kaudu ideid kaasava hariduse rakendamiseks ja oskuse luua digivahendite abil diferentseeritud ainetunde erivajadustega õpilastele.
- 14.00 - 17.15
Kursus toimub 07.12 ja 14.12 kl 14:00 - 17:15, 20.12 kl 15:00-16:30
Kellele on koolitus kasulik?
Sihtgrupp on põhikooli I - III kooliastme õpetajad ja tugispetsialistid (eripedagoog, sotsiaalpedagoog, psühholoog, logopeed) jt. Kursusel osalemise eeldus on töötamine õpetajana või tugispetsialistina.
Milline on õpitulemus?
Koolituse läbinuna tunned diferentseerimise põhimõtteid läbiviimaks tunde erivajadustega lastega. Praktiliste ülesannete tegemise järgselt oskad valida vastavalt situatsioonile sobivaid e-keskkondi ja luua nendes eri tasemetel ülesandeid.
Kuidas ja mida õpitakse?
Õppesisu:
- Diferentseerimine.
- E-keskkondade rakendamine diferetseerimisel.
- Õppetöö planeerimine, pidades silmas diferentseerimist.
- Diferentseerimise võimalused: ristsõnade koostamised, sõnasalatid, lünktekstid Canva, Wordwall, LearningApps, H5P rakendamine jt.
- E-portfoolio koostamine.
- Individuaalsed õpirajad.
Koolituse maksumus on 169€, käibemaksu ei lisandu.
Sarnased koolitused
Kuidas koostada e-portfooliot õpetaja kutse taotlemiseks?
Digitehnoloogiate instituut
Koolitust salvestatakse. Kui Te ei saa osaleda, saame saata peale koolituse toimumist ja arve laekumist salvestuse järelvaatamiseks.
Õpetaja kutse taotlemisel on vaja esitada portfoolio. Koolitusel saad teada, mida tähendab õpetaja kutse taotlemine ja tutvud e-portfoolio loomise võimalustega Google Drive näitel.
Eripedagoogi ja logopeedi tööd toetavad digikeskkonnad
Digitehnoloogiate instituut
Eripedagoog ja logopeed töötavad lastega üksühele või väikestes gruppides ning sellest tingituna on sageli ka e-keskkondadele ja võimalustele teistsugused ootused. Koolitus keskendub e-keskkondadele, mida saavad just tugispetsialistid kasutada oma töö tulemuslikumaks ja mitmekesisemaks muutmiseks.