
Ettevõtliku kooli arenguprogramm - tõenduspõhine muutuste juhtimine ettevõtliku koolikultuuri loomiseks
Haridusteaduste instituut
Koolitus annab osalejatele juhiseid toimiva Ettevõtliku Kooli arendusmeeskonna kokkupanekuks ja toetust koolis tõenduspõhiste muutuste elluviimiseks.
Kellele?
Direktor, õppejuht, koordinaator, arendusjuht, õpetajad üldhariduskoolist, millele on omistatud Ettevõtliku kooli kvaliteedimärk või alles taotleb seda.
Kuidas?
Programmis on 7 moodulit. Programmi jooksul on iseseisvat tööd 56 akadeemilist tundi, mis sisaldab kooli enesehindamist, selle tulemuste põhjal tegevuskava loomist ja rakendamist ning toimunud muutuste põhjal kordushindamist.
Koolituse eesmärk ja õpiväljundid
Koolituse eesmärk on saada juhiseid toimiva Ettevõtliku Kooli arendusmeeskonna kokkupanekuks; saada kooli arendusmeeskonnale tuge nüüdisaegse õpikäsituse võimalusi kasutades Ettevõtliku Kooli põhimõtete rakendamiseks; saada toetust koolis tõenduspõhiste muutuste elluviimiseks
Koolituse tulemusel õppija
- mõistab ettevõtlikkuspädevuse tähtsust ja tähendust teiste ülekantavate ja võtmepädevuste hulgas, seoseid ettevõtliku kooli standardiga;
- rakendab ettevõtlikkuspädevuse mudelit oma kooli õppekava arendamisel ja oma õpetamispraktikates; kavandab ettevõtlikku koolikultuuri toetavaid muutusi arvestades tõenduspõhise kooliarenduse põhimõtteid;
- analüüsib muutuste elluviimist, kogudes ja tõlgendades tõendeid muutuse jätkusuutlikkuse tagamiseks.
Sarnased koolitused
Tulevikukool - tõenduspõhine muudatuste juhtimine kooliarenduses
Haridusteaduste instituut
Koolitus aitab osalejatel kujundada tõenduspõhiste muudatuste juhtimise kultuuri kooliarenduses ning teadlikkust võimalustest toetada õpetajate koostööd.