
Õpetaja abi roll õppija toetamisel üldhariduskoolis
Haridusteaduste instituut
-
Koolituse eesmärgiks on omandada esmane valmidus tööks abiõpetajana erinevate vajaduste ja isikuomadusega õpilastega.
Kellele?
Koolitusele ootame pedagoogilise ettevalmistuseta inimesi, kes soovivad töötada abiõpetajana üldhariduskoolis
Ajakava
10.09.2025 | 10:00-15:15 | I sessioon 10.-11.09.2025 | ||
22.09.2025 | 10:00-15:15 | II sessioon 22.-23.09.2025 | ||
29.09.2025 | 10:00-15:15 | III sessioon 29.-30.09.2025 | ||
08.10.2025 | 10:00-15:15 | IV sessioon 8.-10.2025 | ||
28.10.2025 | 10:00-15:15 | V sessioon 28.-29.10.2025 | ||
10.11.2025 | 10:00-15:15 | VI sessioon 10.11.2025 | ||
20.11.2025 | 10:00-15:15 | VII sessioon 20.11.2025 | ||
01.12.2025 | 10:00-15:15 | VIII sessioon1.-3.12.2025 |
Kuidas?
Kogu kursus toimub kogemusõppe printsiipidele tuginedes osalejaid kaasavalt. Õppemeetoditena rakendatakse loenguid, rollimänge, rühmatöid, ajurünnakuid, dokumendianalüüsi, individuaalseid ülesandeid ja refleksiooni.
Iseseisvaks tööks on kolme õppetegevuse kavandamine, läbiviimine ja analüüs; loetud kirjanduse lühikokkuvõtted; diferentseeritud õpiülesannete koostamine; muusika, liikumise, käelise tegevuse või digivahendi kasutamise näide õppetegevuses; ühe õppemängu läbiviimine ja analüüs.
Koolituse tulemusel õppija:
- toetab õpilast lähtuvalt nüüdisaegsest õppimis- ja õpetamiskäsitusest;
- koostöös õpetaja ja tugimeeskonnaga kavandab ja viib läbi õppeprotsessi;
- toetab õpilase individuaalseid õpivajadusi;
- analüüsib enda tööd õpetaja abina ja kavandab enda professionaalset arengut.