Pilt

Koolituse kood HRC0734

Registreerimise tähtaeg

Maht Kontaktõpe 96 tundi, iseseisev õpe 34 tundi

Koolituse hind Sihtrühma kuuluvatele TASUTA. Koolitust rahastatakse „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“ raames Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi toel

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Tiiu Tammemäe, PhD Lii Lilleoja, MA Maili Liinev; MA Annika Roosimägi, MA

Koolitusjuht

Õpetaja abi roll õppija toetamisel üldhariduskoolis

Haridusteaduste instituut

-

Koolituse kood HRC0734

Registreerimise tähtaeg

Maht Kontaktõpe 96 tundi, iseseisev õpe 34 tundi

Koolituse hind Sihtrühma kuuluvatele TASUTA. Koolitust rahastatakse „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“ raames Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi toel

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Tiiu Tammemäe, PhD Lii Lilleoja, MA Maili Liinev; MA Annika Roosimägi, MA

Koolitusjuht

Koolituse eesmärgiks on omandada esmane valmidus tööks abiõpetajana erinevate vajaduste ja isikuomadusega õpilastega.

 

Kellele?

Koolitusele ootame pedagoogilise ettevalmistuseta inimesi, kes soovivad töötada abiõpetajana üldhariduskoolis

Ajakava

10.09.2025 10:00-15:15 I sessioon 10.-11.09.2025    
22.09.2025 10:00-15:15 II sessioon 22.-23.09.2025    
29.09.2025 10:00-15:15 III sessioon 29.-30.09.2025    
08.10.2025 10:00-15:15 IV sessioon 8.-10.2025    
28.10.2025 10:00-15:15 V sessioon 28.-29.10.2025    
10.11.2025 10:00-15:15 VI sessioon 10.11.2025    
20.11.2025 10:00-15:15 VII sessioon 20.11.2025    
01.12.2025 10:00-15:15 VIII sessioon1.-3.12.2025  

Kuidas?

Kogu kursus toimub kogemusõppe printsiipidele tuginedes osalejaid kaasavalt. Õppemeetoditena rakendatakse loenguid, rollimänge, rühmatöid, ajurünnakuid, dokumendianalüüsi, individuaalseid ülesandeid ja refleksiooni.
Iseseisvaks tööks on kolme õppetegevuse kavandamine, läbiviimine ja analüüs; loetud kirjanduse lühikokkuvõtted; diferentseeritud õpiülesannete koostamine; muusika, liikumise, käelise tegevuse või digivahendi kasutamise näide õppetegevuses; ühe õppemängu läbiviimine ja analüüs.

Koolituse tulemusel õppija:

  • toetab õpilast lähtuvalt nüüdisaegsest õppimis- ja õpetamiskäsitusest;
  • koostöös õpetaja ja tugimeeskonnaga kavandab ja viib läbi õppeprotsessi;
  • toetab õpilase individuaalseid õpivajadusi;
  • analüüsib enda tööd õpetaja abina ja kavandab enda professionaalset arengut.

  Ole kursis haridusuuenduse uudistega