laps

Koolituse kood HRC0254

Maht 156 akadeemilist tundi (kontaktõpe 70 tundi, iseseisev õpe 86 tundi)

Koolituse hind Vastavalt hinnapakkumisele

Koolitajad Kaire Kollom Linda Helene Sillat

Koolitusjuht

Õpetaja digipädevused alus- ja alghariduses – digipöörde võti

Haridusteaduste instituut

Koolituse kood HRC0254

Maht 156 akadeemilist tundi (kontaktõpe 70 tundi, iseseisev õpe 86 tundi)

Koolituse hind Vastavalt hinnapakkumisele

Koolitajad Kaire Kollom Linda Helene Sillat

Koolitusjuht

Koolitus aitab saada tuge digipädevuste arengule rakendamaks mitmekesiseid haridustehnoloogilisi võimalusi lõimitud õppeprotsessis alus- ja alghariduses; kujundada valmisolek ja praktilised oskused järjepidevaks enesearenguks digipädevuste valdkonnas.

 

Koolituse tulemusel õppija:

  • analüüsib ja hindab erinevate digitehnoloogiste võimaluste sobilikkust ja efektiivsust eakohases õppeprotsessis;
  • rakendab digitehnoloogilisi võimalusi õppeprotsessi planeerimisel, läbiviimisel ja analüüsimisel ning õppija arengu ja õppimise toetamisel;
  • mõtestab digitehnoloogiate rakendamise võimalusi eri huvigruppidega;
  • analüüsib ja kavandab oma digipädevuste arengut.

Teemad

I Kutsealane areng ja kaasatus. Õpetaja digipädevused kutsestandardis ja DigCompEdu raamistikus. Õpetaja digipädevuste analüüs ja enesearengu kavandamine. E-portfoolio võimalused. Õpivõrgustikud õpetaja enesearengus. Õpetaja roll õppija arengu ja õppimise toetamisel ning soodsa õpikeskkonna loomisel. Digitehnoloogiate rakendamine suhtlemises ja koostöös erinevate huvigruppidega (kolleegid, vanemad, õppijad).

II Digiõppevara. Digiõppevara valimine, kohandamine ja loomine. Digiõppevara kvaliteet. Autoriõigused. Digiõppevara asjakohasus õppe-eesmärkide saavutamisel.

III Õppimine ja õpetamine. Probleemilahendusoskus. Digitehnoloogiate praktilised võimalused õppimisel ja õpetamisel. Koostöine õppimine. Digitehnoloogiliste lahenduste disainimine ja rakendamine õppeprotsessi erinevates osades. Lõimitud õppetegevuste/tundide disainimine.

IV Hindamine. Digitehnoloogiate võimalused hindamisel ja lapse arengu analüüsimisel. Õppija (lapse) e-portfoolio. Õppija ja vanema kaasamine õppija arengu hindamisse ja analüüsimisse digitehnoloogiate abil. Digitaalsed andmed õppija õppimise toetamisel.

V Õppijate võimestamine ning õppija digipädevuste kujunemise toetamine. Õppija digipädevused. Info- ja meediakirjaoskus. Netikett (suhtlemine, vastutus). Õppe diferentseerimine ja personaliseerimine. Õppijate motiveerimise võimalused digitehnoloogiate abil.

 

Küsi lisa  Ole kursis haridusuuenduse uudistega