
Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus sotsiaalmeedia kanalites
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut
Osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt hiljemalt 17.08.2025. Palume esitada nii CV kui ka motivatsioonikiri paremal asuvatel lingi-nupukestel. Kursusele võetakse 21 osalejat, kes valitakse motivatsioonikirja alusel. Võtame kõikidega otse ühendust hiljemalt 17.08.2025.
- 10.00 - 18.00
Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus sotsiaalmeedia kanalites 5.09-10.10.25
Õppekorraldusest
Kursusele registreerudes ei ole te automaatselt kursuse õppegruppi arvatud. Osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt.
Palume kõigepealt täita motivatsioonikiri paremal asuval lingil.
Koolitus on ettevõtete töötajatele tasuta. Osalejad valitakse motivatsioonikirja alusel.
Koolituse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine" juhul, kui osaletakse täies mahus.
Kursuse sihtgrupp
Koolituse sihtrühmaks on töötavad täiskasvanud. Ootame koolitustele ettevõtete töötajaid (sh nii väikeettevõtted kui ka suurettevõtteid) ning FIE-sid, kes tunnevad huvi teenuse või toote turundamise vastu. Kursused on ellu kutsutud selleks, et aidata inimestel oma tööd tõhusamalt ja edukamalt teha ning täiendatud oskuste kaudu tõsta oma tööalast konkurentsivõimet. Koolituste valik lähtub OSKA raportites välja toodud erialastest oskustest ja valdkondlikest IKT-oskustest.
Kursuse eesmärk ja sisu
Kursuse eesmärk on tutvuda ristmeedia ja transmeedia loojutustamise kontseptsiooniga, saada tuge efektiivses loojutustamises ning toote/teenuse tarbeks mõeldud ristmeedia turundusprojekti planeerimisel ja loomisel.
"Koolitajad - tunduvad inimesed väga õige koha peal ja isegi kui teema ei ole kohati hiiglama põnev (teooria), siis nad teevad selle mõnusalt põnevaks."
- Sissejuhatus ristmeediasse ja sellega seotud olulistesse valdkondadesse
- Ristmeedia kui lugude jutustamise praktika. Lugude jutustamise kunst, ideede leidmine, arendamine ja rakendamine, haaravate turunduslike narratiivide loomine.
- Ristmeedia tänapäeval. Ülevaade ristmeedia strateegiate kasutamisest.
- Ristmeedia turunduse teenistuses.
- Erinevad lood, struktuurid ja kanalid: transmeedia loojutustus.
Õpiväljundid
Kursuse läbinu teab, mida tähendavad ristmeedia ja transmeedia loojutustamine ning kuidas planeerida ja valmistada ette ristmeedia turundusprojekti tootele/teenusele; on katsetanud erinevaid abistavaid tehnikaid projekti loomiseks - disainimõtlemine, loovmõtlemine ja mõttetalgud; loodud narratiivist lähtudes seob komponendid ja platvormid transmeedia loojutustuseks.
Juhendajatest
Rando on endine Tallinna Ülikooli turundusjuht, kes lisaks põhikohaga tööle tegeleb veel vabakutselise ürituste korraldajana. Tal on käisest välja võluda 11 aastat turunduskogemust, millest viimased 6 on ta spetsialiseerunud digikanalitele ning nende toimimisele.
Siiri on igapäevaselt tegev Tallinna Ülikooli välisturunduse peaspetsialisti, vabakutselise ürituskorraldaja ning ristmeedia turunduse ja loojutustuse koolitajana. Inspireerituna enda dokumentaalfilmi ja mängudisaini õpingutest innukas eksperimentaalsete lühivormide ning nüüdismeedia lahenduste austaja. Seoses sotsiaalmeediaplatvormide toimimisloogika ja digikultuuri kiire arenguga täiendab ennast erinevatel loo jutustamise, turunduse ning sotsiaalmeedia trendidele suunatud koolitustel.
Ajakava
Kuupäev | Kellaaeg | |
---|---|---|
05.09, 19.09, 26.09 |
10.00-18.00 | |
3.10, 10.10 | 10.00-18.00 |