Illustreeriv foto iPhone'ist, kus on avatud sotsiaalmeediakanalite menüü ning seal on näha Instagrami, Facebooki ja Twitteri ikoone.

Koolituse kood FKC0078/6

Registreerimise tähtaeg

Maht 40 auditoorset ja 8 iseseisva töö akadeemilist tundi

Koolituse hind Koolitus on ettevõtete töötajatele tasuta. Osalejad valitakse motivatsioonikirja alusel.

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Siiri Häidma, MSc digitaalsed õpimängud, BFM ja Rando Aljas, BA suhtekorraldus, BFM

Koolitusjuht

Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus sotsiaalmeedia kanalites

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut

Osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt hiljemalt 17.08.2025. Palume esitada nii CV kui ka motivatsioonikiri paremal asuvatel lingi-nupukestel. Kursusele võetakse 21 osalejat, kes valitakse motivatsioonikirja alusel. Võtame kõikidega otse ühendust hiljemalt 17.08.2025.

- 10.00 - 18.00

Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus sotsiaalmeedia kanalites 5.09-10.10.25

Ristmeedia turundus ja transmeedia loojutustus sotsiaalmeedia kanalites 5.09-10.10.2025

Palun määratlege oma tööhõive staatus:
Palun märkige oma emakeel:
CV esitamine on vajalik, kuna koolituse peamiseks sihtrühmaks on töötavad täiskasvanud, kes vajavad erialast täiendust või uusi teadmisi ja oskusi, millega tõsta oma konkurentsivõimet, olla ajaga kaasas ja kasutada neid oma igapäevases töös.
Ainult üks fail.
50 MB limiit.
Lubatud tüübid: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods.
Palun kirjeldage mõne lausega, miks soovite koolitusest osa võtta,  kas Teil on olemas osalemiseks vajalikud eeldused, mis on märgitud koolituse veebilehel ning millised on Teie senised valdkondlikud teadmised ja kogemused? Ja kõige olulisem, milliseid pädevusi-omadusi soovite endas arendada ja kuidas omandatut tulevikus kasutada?
Ainult üks fail.
50 MB limiit.
Lubatud tüübid: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods.
CAPTCHA

Koolituse kood FKC0078/6

Registreerimise tähtaeg

Maht 40 auditoorset ja 8 iseseisva töö akadeemilist tundi

Koolituse hind Koolitus on ettevõtete töötajatele tasuta. Osalejad valitakse motivatsioonikirja alusel.

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Siiri Häidma, MSc digitaalsed õpimängud, BFM ja Rando Aljas, BA suhtekorraldus, BFM

Koolitusjuht

Õppekorraldusest

Kursusele registreerudes ei ole te automaatselt kursuse õppegruppi arvatud. Osalejad valitakse motivatsioonikirjade alusel ja teavitatakse osalema pääsust personaalselt. 
Palume kõigepealt täita motivatsioonikiri paremal asuval lingil.

Koolitus on ettevõtete töötajatele tasuta. Osalejad valitakse motivatsioonikirja alusel.
Koolituse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine" juhul, kui osaletakse täies mahus.

 

Kursuse sihtgrupp

Koolituse sihtrühmaks on töötavad täiskasvanud. Ootame koolitustele ettevõtete töötajaid (sh nii väikeettevõtted kui ka suurettevõtteid) ning FIE-sid, kes tunnevad huvi teenuse või toote turundamise vastu. Kursused on ellu kutsutud selleks, et aidata inimestel oma tööd tõhusamalt ja edukamalt teha ning täiendatud oskuste kaudu tõsta oma tööalast konkurentsivõimet. Koolituste valik lähtub OSKA raportites välja toodud erialastest oskustest ja valdkondlikest IKT-oskustest.

 

Kursuse eesmärk ja sisu

Kursuse eesmärk on tutvuda ristmeedia ja transmeedia loojutustamise kontseptsiooniga, saada tuge efektiivses loojutustamises ning toote/teenuse tarbeks mõeldud ristmeedia turundusprojekti planeerimisel ja loomisel.

"Koolitajad - tunduvad inimesed väga õige koha peal ja isegi kui teema ei ole kohati hiiglama põnev (teooria), siis nad teevad selle mõnusalt põnevaks."

  • Sissejuhatus ristmeediasse ja sellega seotud olulistesse valdkondadesse
  • Ristmeedia kui lugude jutustamise praktika. Lugude jutustamise kunst, ideede leidmine, arendamine ja rakendamine, haaravate turunduslike narratiivide loomine.
  • Ristmeedia tänapäeval. Ülevaade ristmeedia strateegiate kasutamisest.
  • Ristmeedia turunduse teenistuses.
  • Erinevad lood, struktuurid ja kanalid: transmeedia loojutustus.

 

Õpiväljundid

Kursuse läbinu teab, mida tähendavad ristmeedia ja transmeedia loojutustamine ning kuidas planeerida ja valmistada ette ristmeedia turundusprojekti tootele/teenusele; on katsetanud erinevaid abistavaid tehnikaid projekti loomiseks - disainimõtlemine, loovmõtlemine ja mõttetalgud; loodud narratiivist lähtudes seob komponendid ja platvormid transmeedia loojutustuseks.

 

 

Juhendajatest

Rando on endine Tallinna Ülikooli turundusjuht, kes lisaks põhikohaga tööle tegeleb veel vabakutselise ürituste korraldajana. Tal on käisest välja võluda 11 aastat turunduskogemust, millest viimased 6 on ta spetsialiseerunud digikanalitele ning nende toimimisele. 

Siiri on igapäevaselt tegev Tallinna Ülikooli välisturunduse peaspetsialisti, vabakutselise ürituskorraldaja ning ristmeedia turunduse ja loojutustuse koolitajana. Inspireerituna enda dokumentaalfilmi ja mängudisaini õpingutest innukas eksperimentaalsete lühivormide ning nüüdismeedia lahenduste austaja. Seoses sotsiaalmeediaplatvormide toimimisloogika ja digikultuuri kiire arenguga täiendab ennast erinevatel loo jutustamise, turunduse ning sotsiaalmeedia trendidele suunatud koolitustel.

 

 

Ajakava

Kuupäev Kellaaeg  

05.09, 19.09, 26.09

10.00-18.00  
3.10, 10.10 10.00-18.00  

 

PostiaadressNarva mnt 27, 10120 Tallinn

Telefon(+372) 619 9903