Inimene arvuti ees andmeid analüüsimas

Maht 13 kontakt ja 5 iseseisva töö tundi

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tõend kursuse läbimise kohta

SEO tähtsus turunduses

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut

Maht 13 kontakt ja 5 iseseisva töö tundi

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tõend kursuse läbimise kohta

SEO tähistab inglise keeles “Search Engine Optimization”, mis eesti keeles tähendab otsingumootori optimeerimist. See on digitaalse turunduse strateegia, mis keskendub veebisaidi nähtavuse suurendamisele otsingumootorite orgaanilistes otsingutulemustes.

SEO optimeerimine on oluline igale ettevõttele mitmel põhjusel. Esiteks, kui teie koduleht kuvatakse kõrgemal positsioonil otsingutulemustes, on tõenäosus suurem, et potentsiaalsed kliendid külastavad teie kodulehte. Teine oluline aspekt on see, et selle optimeerimine võib aidata suurendada teie ettevõtte mainet ja usaldusväärsust. Kui teie koduleht on hästi optimeeritud, annab see potentsiaalsetele klientidele signaali, et teie ettevõte on professionaalne ja usaldusväärne.

Kokkuvõttes on SEO optimeerimine igale ettevõttele oluline. See aitab suurendada teie kodulehe nähtavust ja usaldusväärsust ning võib säästa raha turunduseelarves. Kui soovite oma ettevõtte edule kaasa aidata, on SEO optimeerimine kindlasti midagi, mida tasub kaaluda.

 

Sisu:

  • Millele fokuseerida. Mis toob tulemusi ja mis mitte;
  • Sisemised tööd sisuga - analüüs, strateegia ja tegevuskava, tööriistad;
  • Sisemised tööd tehnilise poolega - standardite kontroll, schema elemendid, 301 suunamised, tehnilised vead ja parandused, tööriistad;
  • Välimised tööd - analüüs, kaardistamine, strateegia ja tegevuskava, tööriistad.

 

Koolituse eesmärgid:

  • Saada selgeks, kuidas teha koduleht otsimootoritele leitavaks;
  • Omandada teadmised, kuidas jälgida tulemusi ja milliseid töövahendeid kasutada ning kuidas planeerida oma lehe arengut ja sisu;
  • Tutvuda viisidega, kuidas saavutada häid positsioone otsingutulemustes.

 

Sihtgrupp:

Kodulehe optimeerimine on vajalik kõigile. Nii väikestele, keskmisele kui suurtele organisatsioonidele on oluline, et neid leitaks otsingutulemustest. Koolitus on mõeldud sulle kui:

  • Vastutad organisatsiooni veebilehe käekäigu eest.
  • Sinu jaoks on olulised veebilehelt tulevad kontaktid.
  • Tahad saada tulemusi, mille mõju kestaks aastaid.

 

 

Koolitaja:

Diana on viimased 22 aastat olnud tegev interneti meediamaastikul, kus peamiselt nõustanud Eesti ettevõtteid reklaamikampaaniate ja erinevate koostööprojektide osas. Pea 10 aastat Delfis lõi tugeva alustala tundmaks tarbija käitumist veebis, selle aja jooksul sai välja töötatud koostöömudeleid, mis kasvatasid külastust tänastel internetiäride tipptegijatel – Auto24, ON24, kv.ee, City24, Osta jpt.

Oma turundusalaseid teadmisi käis ta täiendamas EBS-i magistrantuuris, mille lõpetas 2009. aastal. 2015−2017 andis ta oma teadmisi edasi ka EBS-i tudengitele, õpetades e-äri. 2011 aastal alustas ta ettevõtlusega Austraalias, kus kaasasutas abikaasaga brändi Marketing Sharks. Tänaseks on Marketing Sharks Eestis 10 aasta jooksul aidanud mitmeid Eesti ettevõtteid veebis paremaid tulemusi saavutada. Ta on rahvusvahelise tarkvara Leadfellow asutaja ja juht.

 

 

Lisainfo:

Võta kaasa sülearvuti - vajalik praktiliste ülesannete lahendamise jaoks.

NB! Koolituse hind ei sisalda snäkipause ega lõunat.