
Turundamine sotsiaalmeedias
Koolitus- ja konverentsikeskus
Soovid saada aimu sisu loomisest eri platvormidel ja mõjust inimestele; kujundada vajalikud oskused eri sihtrühmade mõistmiseks ja nendeni jõudmiseks, mõista ja väärtustada digiturunduses kasutatavaid ristmediaalseid strateegiaid; teadvustada, kuidas saavad eri platvormid üksteise sisu toetada, omandada baasteadmised ristmediaalse sisu ära tundmiseks, tarbimiseks, loomiseks ja analüüsimiseks. Kui eelmainitu sind huvitab, siis see kursus on just sinule.
- 11.00 - 15.45
Sihtgrupp: gümnaasiumi ja kutsekooli õpilased, õpingutes vaheaastat tegevad noored.
Kursuse ajakava ja sisu:
AEG | TEEMA | KOOLITAJA | RUUM | |
---|---|---|---|---|
05.10.2024 | 11:00-15:45 | Sissejuhatus teemasse. Iseenda loo jutustamine. Ülevaade ajaloost, põhimõistete kujunemisest. | Siiri Häidma ja Rando Aljas | N315 |
12.10.2024 | 11:00-15:45 | Erinevate meediakanalite/platvormide tutvustus: eripärad. Traditsioonilise ja uue meedia kombineerimise võimalused. Turundus. Sihtrühmad, persoonad. Kogukonnad. | Siiri Häidma ja Rando Aljas | N315 |
19.10.2024 | 11:00-15:45 | Loo jutustamise kunst (storytelling), ideede otsimine, arendamine, teostamine, illusioonide loomine, mäng tunnete ja assotsiatsioonidega. Loo kombineeritud jutustamine erinevates meediates ja erinevatel platvormidel. | Siiri Häidma Ja Rando Aljas | N315 |
26.10.2024 | 11:00-15:00 | Enda loomingulise töö arendamine. Art of the Pitch. | Siiri Häidma ja Rando Aljas | N315 |
02.11.2024 | 11:00-15:00 | Loominguliste tööde esitlused. Arutelud. Tagasiside. | Siiri Häidma ja Rando Aljas | N315 |
Kursuse juhendajad:
Kursusel osalejad on arvanud selle kursuse kohta:
- Meeldis see, et saime kohe teha asju ka praktiliselt läbi.
- Huvitavad õppejõud, isiklike kogemustega selles valdkonnas.
- Kõige suurem kasutegur oli kursust kokkuvõttev lõputöö.
- Kursus tekitas huvi turundamise ja sellega seonduva kohta.
Õpiväljundid, kursuse lõpetanu:
- planeerib ja loob sotsiaalmeedias kuvatavat turundusliku sisu;
- leiab viise eri platvormidel leviva sisu omavaheliseks lõimimiseks;
- määrab eri platvormidel sihtrühmasid;
- mõistab ristmediaalse loojutustuse põhimõtteid ja seda, kuidas neid rakendada.