EXU Akadeemia: Olla või näida - see on sotsiaalmeedia küsimus
Lisa kalendrisse
iCal calendarKuidas end sotsiaalmeedias esitleda ja kuidas seal silma hakata? Millist tarbijat näeb meie sotsiaalmeediast ettevõtja ning kui erinev on see sellest, millisena paistame sõpradele? Kas ettevõtjana peaks erinevatel platvormidel hoidma võimalikult ühtset kuvandit või tuleks seda hoopis platvormiti erinevalt sihtida? Kellega ettevõte sotsiaalmeedias üldse räägib: klientidega? Töötajatega? Tarnijatega? Kas juba olemasolevate või äkki tulevastega? Mitu platvormi on liiga palju?
Teema üle arutavad Tallinna Ülikooli turunduse lektor ja Mosaic’i tegevjuht Alar Pink ning Rimi Eesti turundusjuht Marta Vihtre. Saadet juhib Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikooli teadmussiirde valdkonna juht.
Osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine. Palun registreeri SIIN. Veebilingi arutelule saad registreerudes.