
Koolitusel osalemine aitab omandada praktilised oskused ja haridustehnoloogilised pädevused kasutamaks digitehnoloogia võimalusi, meetodeid ja vahendeid õppeprotsessi mitmekesistamiseks erinevatel haridustasemetel.
Loe mikrokraadidest lähemalt siit.
Kellele?
Digipedagoogika mikrokraadi õppekavale ootame õppima koolide ja lasteaedade õpetajaid.
Infotund registreerunud osalejatele toimub 9. septembril kell 13.15 ruumis T-420.
Eeldused
Mikrokraadiõppes osalemise eelduseks on esimese astme kõrghariduse olemasolu ja soov omandada valitav kompetents – digipedagoogika rakendamine.
Kuidas?
Mikrokraadi õppekava on moodustatud magistritaseme ainetest, mida õpitakse koos eriala tudengitega. Lähiõpe (loengud, rühmaarutelud, praktilised tunnid) toimub õppesessiooni aegadel, mis on üldjuhul 2022 sügissemestri reeded ja/või üksikud laupäevad. Täpsem ajakava on iga mooduli kirjelduses. Iseseisev töö on kirjeldatud moodulipõhiselt. Mooduli läbinud sooritavad arvestuse või eksami ning saavad Tallinna Ülikooli mikrokraadi tunnistuse koos lisaga läbitud teemade kohta.
Programm koosneb kolmest moodulist:
- Haridustehnoloogia ja digipädevused – vaata õppeaine tunniplaani siit
- Haridustehnoloogiline meeskonnatöö ja digiinnovatsiooni juhtimine haridusasutuses – vaata õppeaine tunniplaani siit
- Õpianalüütika – andmed õppimise ja õpetamise toetamisel – vaata õppeaine tunniplaani siit
Koondtunniplaan:
September 2022:
- R, 09.09 14.15–15.45 Õpianalüütika …
- L, 10.09 10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
- R, 16.09 10.15–11.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
- R, 30.09 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
Oktoober 2022:
- R, 07.10 14.15–17.45 Õpianalüütika …
- L, 08.10 10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
- R, 14.10 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
- R, 21.10 10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
14.15–17.45 Õpianalüütika …
November 2022:
- R, 04.11 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
- R, 11.11 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
- R, 18.11 10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö
14.15–17.45 Õpianalüütika - R, 25.11 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
Detsember 2022:
- R, 02.12 14.15–17.45 Õpianalüütika … ARVESTUS
- L, 03.12 10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
- R, 09.12 10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
Jaanuar 2023:
- N, 12.01 10.15–13.45 Haridustehnoloogia … ARVESTUS
- R, 13.01 12.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö … ARVESTUS
Eesmärk ja õpitulemused
Õppe eesmärk on:
- omandada praktilised oskused ja haridustehnoloogilised pädevused kasutamaks digitehnoloogia võimalusi, meetodeid ja vahendeid õppeprotsessi mitmekesistamiseks erinevatel haridustasemetel;
- omandada oskus nõustada kolleege ja õppijaid haridustehnoloogilistes ning planeerida digivaldkonna arengut koolis;
- saada ülevaade õpianalüütikast ja selle rakendamisvõimalustest ning omandada esmased oskused kavandada ja rakendada õpianalüütikat.
Mikrokraadi programmi läbimise tulemusel õppija:
- analüüsib oma haridustehnoloogilisi pädevusi ning IKT rakendamise võimalusi õppimise ja õpetamise toetamisel lähtuvalt oma valdkonna vajadustest ja võimalustest;
- kavandab ja koostab IKT vahendite abil õppematerjale arvuti abil ja jagab neid veebikeskkonnas;
- kasutab IKT võimalusi õppimise ja õpetamise planeerimisel ja läbiviimisel;
- omab ülevaadet õpianalüütika põhimõistetest ning teoreetilistest lähenemistest;
- püstitab õpianalüütika rakendamsiega lahendatavaid uurimisküsimusi ning valib nende lahendamiseks sobivad meetodid;
- kasutab õpianalüütika tehnilisi lahendusi erinevat tüüpi info kogumisel, analüüsimisel ning tõlgendamisel – analüüsib tehnoloogia rolli ja võimalusi oma organisatsioonis;
- nõustab erinevaid meetodeid (juhendmaterjalid, koolitused, individuaalne nõustamine jne) kasutades kolleege digivahendite rakendamisel.
Küsi lisa Ole kursis haridusuuenduse uudistega