pilt

Koolituse kood HRC0534/1

Registreerimise tähtaeg

Maht 18 EAP (kontaktõpe 288 tundi, iseseisev õpe 180 tundi)

Koolituse hind 792

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Kaire Kollom Kairit Tammets Elyna Heinmäe

Digipedagoogika rakendamine

Haridusteaduste instituut

-

Koolituse kood HRC0534/1

Registreerimise tähtaeg

Maht 18 EAP (kontaktõpe 288 tundi, iseseisev õpe 180 tundi)

Koolituse hind 792

Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus

Koolitajad Kaire Kollom Kairit Tammets Elyna Heinmäe

Koolitusel osalemine aitab omandada praktilised oskused ja haridustehnoloogilised pädevused kasutamaks digitehnoloogia võimalusi, meetodeid ja vahendeid õppeprotsessi mitmekesistamiseks erinevatel haridustasemetel.

Loe mikrokraadidest lähemalt siit.

Kellele?

Digipedagoogika mikrokraadi õppekavale ootame õppima koolide ja lasteaedade õpetajaid.
Infotund registreerunud osalejatele toimub 9. septembril kell 13.15 ruumis T-420.

Eeldused

Mikrokraadiõppes osalemise eelduseks on esimese astme kõrghariduse olemasolu ja soov omandada valitav kompetents – digipedagoogika rakendamine.

Kuidas?

Mikrokraadi õppekava on moodustatud magistritaseme ainetest, mida õpitakse koos eriala tudengitega. Lähiõpe (loengud, rühmaarutelud, praktilised tunnid) toimub õppesessiooni aegadel, mis on üldjuhul 2022 sügissemestri reeded ja/või üksikud laupäevad. Täpsem ajakava on iga mooduli kirjelduses. Iseseisev töö on kirjeldatud moodulipõhiselt. Mooduli läbinud sooritavad arvestuse või eksami ning saavad Tallinna Ülikooli mikrokraadi tunnistuse koos lisaga läbitud teemade kohta.

Programm koosneb kolmest moodulist:

  1. Haridustehnoloogia ja digipädevused – vaata õppeaine tunniplaani siit
  2. Haridustehnoloogiline meeskonnatöö ja digiinnovatsiooni juhtimine haridusasutuses – vaata õppeaine tunniplaani siit
  3. Õpianalüütika – andmed õppimise ja õpetamise toetamisel – vaata õppeaine tunniplaani siit

Koondtunniplaan:

September 2022:        

  • R, 09.09    14.15–15.45 Õpianalüütika …
  • L, 10.09    10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
  • R, 16.09    10.15–11.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
  • R, 30.09    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused

Oktoober 2022:        

  • R, 07.10    14.15–17.45 Õpianalüütika …
  • L, 08.10    10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
  • R, 14.10    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
  • R, 21.10    10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
                      14.15–17.45 Õpianalüütika …

November 2022:        

  • R, 04.11    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
  • R, 11.11    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused
  • R, 18.11    10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö
                     14.15–17.45 Õpianalüütika
  • R, 25.11    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused

Detsember 2022:    

  • R, 02.12    14.15–17.45 Õpianalüütika … ARVESTUS
  • L, 03.12    10.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö …
  • R, 09.12    10.15–13.45 Haridustehnoloogia ja digipädevused

Jaanuar 2023:        

  • N, 12.01    10.15–13.45 Haridustehnoloogia … ARVESTUS
  • R, 13.01    12.15–13.45 Haridustehnoloogiline meeskonnatöö … ARVESTUS

Eesmärk ja õpitulemused

Õppe eesmärk on:

  • omandada praktilised oskused ja haridustehnoloogilised pädevused kasutamaks digitehnoloogia võimalusi, meetodeid ja vahendeid õppeprotsessi mitmekesistamiseks erinevatel haridustasemetel;
  • omandada oskus nõustada kolleege ja õppijaid haridustehnoloogilistes ning planeerida digivaldkonna arengut koolis;
  • saada ülevaade õpianalüütikast ja selle rakendamisvõimalustest ning omandada esmased oskused  kavandada ja rakendada õpianalüütikat.

Mikrokraadi programmi läbimise tulemusel õppija:

  • analüüsib oma haridustehnoloogilisi pädevusi ning IKT rakendamise võimalusi õppimise ja õpetamise toetamisel lähtuvalt oma valdkonna vajadustest ja võimalustest;
  • kavandab ja koostab IKT vahendite abil õppematerjale arvuti abil ja jagab neid veebikeskkonnas;
  • kasutab IKT võimalusi õppimise ja õpetamise planeerimisel ja läbiviimisel;
  • omab ülevaadet õpianalüütika põhimõistetest ning teoreetilistest lähenemistest;
  • püstitab õpianalüütika rakendamsiega lahendatavaid uurimisküsimusi ning valib nende lahendamiseks sobivad meetodid;
  • kasutab õpianalüütika tehnilisi lahendusi erinevat tüüpi info kogumisel, analüüsimisel ning tõlgendamisel – analüüsib tehnoloogia rolli ja võimalusi oma organisatsioonis;
  • nõustab erinevaid meetodeid (juhendmaterjalid, koolitused, individuaalne nõustamine jne) kasutades kolleege digivahendite rakendamisel.

 

Küsi lisa   Ole kursis haridusuuenduse uudistega