
Kooliuuringu tulemuste kasutamine kooli arengusuundade kujundamisel
Haridusteaduste instituut
Koolitusel osalemine annab teadmisi ja oskuseid, kuidas kooliuuringu võrdlusandmeid oma koolis tõenduspõhiste muudatuste kavandamiseks kasutada.
Kellele?
TLÜ Haridusinnovatsiooni keskuse läbiviidud kooliuuringus osalenud koolide töötajad ja kooliuuringu tulemustest huvitatud.
Koolituse eesmärk ja õpiväljundid
Koolituse eesmärk on omandada teadmised, kuidas kasutada kooliuuringu võrdlusandmeid oma koolis tõenduspõhiste muudatuste kavandamiseks.
Koolituse tulemusel osaleja
- võrdleb kaardistuse tulemusi õpetajate õpikäsituse ja enesetunde osas koolis;
- teab õpetajate hinnanguid valmisolekule panustada kooli arengueesmärkide saavutamisse ja tekkivate murekohtade lahendamisse;
- analüüsib õpetajate kogemusi distantsõppega seoses, õpetaja hinnanguid õpilaste õpioskustele ja võimekusele iseseisvalt oma õppimist suunata ja korraldada;
- on tutvunud muutustega, mida õpetajad oma koolilt ja Eesti hariduselt tervikuna ootavad, teab õpetaja osalemisvalmidust nende elluviimisel.
Vaata infot kooliuuringute kohta.
Sarnased koolitused
Lasteaiauuringu tulemuste kasutamine lasteaia arendamisel
Haridusteaduste instituut
Koolitusel osalemine annab teadmisi ja oskuseid, kuidas kasutada lasteaiauuringu võrdlusandmeid oma lasteaias tõenduspõhiste muudatuste kavandamiseks.