Tutvustus

Kätlin Vanari on nooremteadur ja Haridusjuhtimise Akadeemia projektijuht. Tal on pikaajaline kogemus kõrghariduse juhtimise valdkonnas, kus ta on eestvedanud algatusi kõrgkoolide kvaliteedikultuuri ja haridusinnovatsiooni edendamiseks. Tal on magistrikraad sotsioloogias ja kasvatusteadustes ning tema doktoritöö uurib kooliarenduse keerukust sotsiaalsete süsteemide teooria kaudu, keskendudes arengukavadele, õppekavaarendusele ja koolide enesehindamisele.

Põhitööülesanded

Taseme- ja täiendusõppe läbiviimine tõenduspõhise kooliarenduse teemadel

Uurimis- ja arendusprojektides osalemine ja nende juhtimine

Kooliarenduse metoodika arendamine ja uurimine

Uurimisvaldkonnad

Kooliarendus

Õppekavaarendus

Koolide enesehindamine

Arengukavandamine

Kõrgkoolide kvaliteedikultuur